برندگان مسابقه عکس های هوایی

برندگان مسابقه عکس های هوایی سایت اسکای پیکسل در سال 2016

سایت اسکای پیکسل که یکی از سایت های معتبر در زمینه تهیه عکس های هوایی با پهپاد محسوب می شود هر ساله مسابقه ای تحت این عنوان برگزار می کند . امروز برندگان مسابقه عکس های هوایی سایت اسکای پیکسل را برای شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد .

برندگان مسابقه عکس های هوایی سایت اسکای پیکسل از میان حدود 27 هزار عکس از 137 کشور جهان انتخاب شده اند . این مسابقه هر ساله در سه بخش در سه بخش مختلف عکس های هوایی، عکس‌ های پهپادها در آسمان و عکس‌ های 360 درجه برگزار می شود که عکاسان نیز در دو بخش حرفه ای و آماتور در آن شرکت خواهد کرد .

یکی از آرزو های همیشگی بشر، قدم گذاشتن در مسیر ناشناخته‌ ها و کشف آن‌ ها بوده و هست. یکی از مهم‌ ترین علایق انسان‌ ها، تماشای جهان از نگاه پرندگان بوده که امروزه به لطف تکنولوژی و پیشرفت‌ های علمی محقق شده است. به عنوان مثال، فرستادن ماهواره‌ ها به فضا و ثبت تصاویر متنوع از کره زمین، بخشی از این اشتیاق را پاسخ داده و انسان را با عظمت دنیای پیرامونش آشنا کرده است. اختراع وسیله‌ ای به نام Drone یا پهپاد نیز به عکاسی‌ های هوایی کمک کرده و این پرنده کوچک مانند یک اسباب بازی هیجان‌ انگیز و کنترلی به هرجا که هدایت شود، سرک می‌ کشد و زیبایی‌ های شگفت‌ انگیز طبیعت را از نگاه پرندگان ثبت می‌ کند.

جالب است بدانید عکس‌برداری هوایی به تکنیک برداشت عکس از سطح زمین از نقاط مرتفع گفته می‌شود. این اصطلاح اغلب در مورد عکس‌هایی به‌کار می‌رود که از هوا برداشت شده است. عکس‌هوایی عبارت است از یک تصویر واقعی از عوارض و خصوصیات ظاهری سطح زمین که توسط هواپیما و با استفاده از یک دوربین عکس‌برداری هوایی گرفته شده‌است. استفاده از عکس‌های هوایی به منظور بررسی‌ها و مطالعات زمین‌شناسی، جاده‌سازی، شهرسازی، کشاورزی، مدیریت منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و مهم‌تر از همه برای تأمین اهداف نظامی و امنیتی رایج است. در گذشته در بسیاری از کشورها از عکس‌های هوایی بجای نقشه اصلی در صحرا استفاده می‌کردند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*