برگ ریزان درخت ۱۴۰۰ ساله

برگ ریزان درخت 1400 ساله یکی از جاذبه های گردشگری چین

برگ ریزان درخت 1400 ساله یکی از جاذبه های گردشگری چین است که این روز ها به فسیل زنده مشهور شده و نمای فوق العاده ای را پدید آورده است. این درخت باشکوه در معبد بودائی های گو گوانیین در منطقه کوهستانی ژونگنان قرار گرفته است جاذبه اصلی این درخت برگ های زرد بهاری آن است . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

اگر نگاهی به پیرامون خود بیاندازیم خواهیم دید در اطراف ما نیز جاذبه های زیادی وجود دارد که ما به آن ها کمترین توجهی نداریم یا شاید وقت کافی برای درک حضور آن ها صرف نمی کنیم برای مثال ممکن است در نزدیکی شما درختی با ظاهری متمایز نسبت به سایر درختان وجود داشته باشد که مورد توجه همگان بوده و می تواند تماشایش برای شما لذت بخش باشد.

یکی از همین درختانی که به آن اشاره کردیم در معبد بودائی های گو گوانیین در منطقه کوهستانی ژونگنان در کشور چین قرار دارد که نامش ginkgo بوده و بخاطر برخی ویژگی های بارزش مورد توجه بسیاری از گردشگران است چرا که سن آن در حدود 1400 سال بوده و از همین روی فسیل زنده لقب گرفته است همچنین در فصل بهار بر خلاف شکل معمول، در این درخت برگ های زردی رشد می کند که زیبایی آن را دوچندان می کند. از ویژگی های دیگر این درخت که از تیره کهن داریان و رده دم اسبی ها است می توان به برگ های بادبزنی آن اشاره کرد.

برگ ریزان بهاری این درخت همگان را شگفت زده می کند و آنها را با رویایی ترین صحنه ها مواجه می سازد این اتفاق زمانی زیباتر می شود که برگ ها بر روی زمین نقش بسته و فرشبرگ زیبایی بر زیر درخت پهن می سازند . درخت کهنسال که به پر سیاوشان نیز معروف است در دوره امپراطوری لی شیمین کاشته شده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*