تبدیل تصاویر مردم و حیوانات خانگی آن ها به شخصیت های کارتونی

تبدیل تصاویر مردم و حیوانات خانگی آن ها به شخصیت های کارتونی در حالی توسط هنرمند آمریکایی Robert DeJesus انجام شده است که این هنرمند مدت هاست مشغول این کار است و حالا مجموعه ای جدید از آن ها را به اشتراک گذاشته . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید .

آقای Robert DeJesus طراحی و انیمه را در طول دوران دبیرستان خود فراگرفته است و پس از آن در شرکت انیمه manga فعالیت کاری خودش را بصورت حرفه ای  آغاز کرده .

نیمه یا یک سبک از پویانمایی است که خاستگاه آن ژاپن بوده و به طور معمول بر مبنای مانگاها ساخته می‌شود. انیمه‌ها دارای خصوصیاتی از قبیل نقاشی‌های رنگارنگ، شخصیت‌های پرجنب و جوش، داستانی همراه با پیکار و نبرد و اغلب با موضوعاتی خیالی که در آینده رخ می‌دهند، همراه است. انیمه در واقع کوتاه شده واژهٔ انگلیسی انیمیشن «animation» (پویانمایی) است.

مشاهده شخصیت های کارتونی که از روی شخصیت های واقعی کشیده شده می تواند بسیار جذاب باشد . رابرت معمولا این تصاویر دوست داشتنی را بصورت سیاه و سفید طراحی می کند . او در حقیقت قصد دارد تنها یک شخصیت خیالی را از روی اشخاص حقیقی خلق کند .

این هنرمند در ابتدا بصورت تفریحی این کار را شروع کرد اما حالا از همین طریق به کسب درآمد رسیده و سفارش های بسیار زیادی دارد . او با کمک سایت ebay یک فروشگاه مجازی برای خود ایجاد کرده که در آن کاربران می توانند با ارائه عکس و پرداخت مبلغ اعلام شده توسط رابرت شخصیت های کارتونی خود و یا حیوانات خانگی شان را تحویل بگیرند .

با هم در خانه عکس نگاهی داریم به آثار Robert DeJesus که تصاویر مردم و حیوانات خانگی آن ها را به شخصیت های کارتونی ترسیم می کند

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*