تبدیل خطوط عابرپیاده به آثار هنری رنگارنگ

تبدیل خطوط عابرپیاده به آثار هنری رنگارنگ یک پروژه زیبا سازی شهری است که در مناطقی از مادرید اسپانیا توسط یک هنرمند بلغاری انجام شده است . در ادامه مطلب توضیحات و تصاویر بیشتری از این پروژه ارائه خواهیم کرد با خانه عکس همراه باشید .

خطوط عابرپیاده معمولا در همه جای دنیا بسیار خسته کننده هستند . همگی سفید در یک زمینه سیاه کاملا یکنواخت و به دور از هر نوع تنوعی ، اما در حقیقت باید گفت که وظیفه آنها ساخت یک منظره زیبا در خیابان نیست ، خطوط عابر پیاده یک خدمت و  وظیفه حیاتی انجام می دهند و آن اینکه راهنمایی هستند برای عبور سالم عابران پیاده از خیابان های شلوغ.

اما خطوط عابر پیاده برای هنرمند بلغاری آقای Christo Guelov خیلی هم خسته کننده نیست چراکه او در میان این خطوط سفید خطوط رنگارنگی را ایجاد می کند که هم برای خودش و هم برای عابرین پیاده جذاب خواهد بود .

نام این پروژه زیباسازی Funnycross یا خطوط بامزه است که در آن کریستو اشکال و تصاویر هندسی بامزه ای با رنگ های بسیار  جذاب روی زمینه سیاهِ بین خطوط سفید در خطوط عابر پیاده خواهید کشید.

البته این پروژه تنها برای زیباسازی شهری نیست و هنرمند مجری آن Christo Guelov اعتقاد دارد طرح چنین اشکالی روی خطوط عابر پیاده می تواند به آگاهی بیشتر رانندگان و همچنین عابرین پیاده کمک کند .

جالب است بدانید که این هنرمند اعلام کرده که با الهام گرفتن از طرح روی بدن گورخر چنین ایده ای را طراحی و خلق است و آن را به ساخت پلی میان دو ساحل تشبیه کرده .

البتهقبول دارم که  این نوع الهام گرفتن و تشبیه این چنینی این کار تا حدی عجیب و غریب است اما کاری که در نهایت خواهیم دید بسیار زیبا و به نوعی خلاقانه است که می توان آن را در هر جایی اجرا کرد .

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از  تبدیل خطوط عابرپیاده به آثار هنری رنگارنگ را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*