ترسیم نقاشی سه بعدی

ترسیم نقاشی سه بعدی با کمک کاغذ و خودکار توسط هنرمند دانمارکی

یک هنرمند دانمارکی به نام HuskMitNavn تنها با کمک کاغذ و خودکار به ترسیم نقاشی سه بعدی می پردازد . این نقاشی ها که با تکنیک برش و تا کردن کاغذ ساخته می شوند حتما برای اهالی هنر بسیار هیجان انگیز خواهند بود . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

ترسیم نقاشی سه بعدی توسط این هنرمند دانمارکی تنها با روش کشیدن یک نقاشی معمولی و پاره کردن بخش هایی از کاغذ آن انجام می شود . تصاویری زیبا ، متنوع و با ترکیب های گوناگون و سبک های متفاوت. این تصاویر علی رغم سادگی فرم و تکنیک ، با زیبایی های چشم گیر ، می توانند انسان را ساعت ها به خود مشغول کنند.

تکنیک های بکار رفته در ترسیم نقاشی سه بعدی در عین سادگی بسیار هنرمندانه و خلاقانه است به طوریکه هاسک میتناون خالق این آثار تنها با برش دادن قسمت های خاصی از کاغذ هایی با طراحی قبلی تصاویر سه بعدی خلق کرده است. همچنین در نقاشی های او نیم نگاهی نیز به طنز شده است که علاوه بر افزودن زیبایی بر این آثار آن ها را دیدنی تر کرده است.

جالب است بدانید که در سال 1838 میلادی ، ” چارلز ویت استون ” برای نخستین بار نحوه ترسیم نقاشی سه بعدی را به جهانیان معرفی کرد، فرآیندی که انسان ها را موفق به مشاهده سه  جهت جغرافیایی بر روی تصاویر دو بعدی و البته روکش شده می کرد. به قول امروزی ها ، این روند باعث شد تا آواتار به جای یکسری تصاویر براق رنگی و البته بی روح، مثل یک تصویر ذهنی رویا پردازانه به نظر برسد که انسان را به فضایی جذاب و خارق العاده فرو می برد.

با هم در خانه عکس تصاویری از ترسیم نقاشی سه بعدی با کمک کاغذ و خودکار توسط هنرمند دانمارکی را تماشا می کنیم .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*