زیباترین شهرهای اسپانیا

تصاویری از زیباترین شهرهای اسپانیا که از تماشای آنها شگفت شده خواهید شد

کشور اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای جهان است که از نظر توسعه گردشگری در میان کشورهای اروپایی بهترین عملکرد را داشته است . در این مطلب قصد داریم به معرفی زیباترین شهرهای اسپانیا بپردازیم . در ادامه با خانه عکس همراه شوید .

زیباترین شهرهای اسپانیا که در این لیست آورده شده اند از محبوبیت ویژه ای در میان گردشگران برخوردار هستند. در مورد این شهرها باید بدانید که مادرید و بارسلونا تنها بخشی از زیبایی های این کشور را به نمایش گذاشته اند و جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی در شهرهای کوچکتر وجود دارند که ناشناخته تر هستند.

لکیتیو : مردمی مهربان، پینچوی خوشمزه (نوعی اسنک کوچک) و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از ویژگی ‌های  بخش خودمختار باسک به شمار می‌رود که هر گردشگری را شیفته‌ی آن می‌کند.اگرچه سن‌سباستین، بیلبائو و ویتوریا مکان‌هایی ارشمند برای سفر هستند، اما اگر در طول سفرتان از لکیتیو دیدن یک جای کارتان لنگ می‌زند. لیکیتیو در اصل یک روستای کوچک ماهیگیری است که امروزه می‌توان مقدار فراوانی جاذبه از جمله باسیلیکای گوتیک و سواحل زیبای شنی را در آن پیدا کرد. از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای که در نقاط مختلف روستا به فروش می‌رسند هم نباید غافل شد.

فریگیلیانا : کوچه‌های سفید رنگ و تنگ فریگیلیانا یکی از بهترین نقاطی است که می‌توان برای عکاسی پیدا کرد. این شهر کوچک (در واقع دهستان) در جنوب اسپانیا قرار دارد، بدین معنی که آب‌وهوای آن در تمام طول سال مطلوب باقی می‌ماند، بنابراین می‌تواند مقصدی عالی برای سفر در ماه‌های سرد زمستان باشد.روستای سفید رنگ اسپانیایی، همواره  به عنوان یکی از زیباترین نقاط دیدنی این کشور انتخاب می‌شود که تعجبی هم ندارد. تعداد زیادی از رستوران‌های این دهستان روی سقف خود مکانی برای نشستن دارند که امکان تماشای چشم‌اندازهای زیبا را هنگام میل کردن غذا در اختیار مشتریان می‌گذارد.

بسالو : شهر کاتالونیایی بسالو یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا است چندان از شمال بارسلونا دور نیست، اما موارد جالب زیادی در آن به چشم می‌خورد. با قدم زدن در این شهر،  از پل‌های قرون وسطایی گرفته تا خیابان‌های سنگ‌فرش شده همه و همه شما را به درون داستان‌های افسانه‌ای جن و پری هل می‌دهند.هر آنچه که از شهرهای قرون وسطایی انتظار دارید در بسالو وجود دارد. یکی از جالب‌ترین مواردی که باید به آن اشاره کرد این است که این شهر میراث یهودی‌ها به شمار می‌رود، از این رو می‌توانید آثار به جا مانده از آن‌ها مانند حمام‌ها و کنیسه‌های یهودی را در جای جای آن مشاهده کنید.

سویر : مایورکا و مقصدهای ساحلی دیگر اسپانیا اغلب به خاطر گردشگری پر عیش و نوش شناخته شده هستند، اما به نظر می‌رسد که چنین چیزی در سویر جریان داشته باشد. در سواحل این شهر می‌توان کافه‌های فضای باز و موارد جالب زیادی را مشاهده کرد که هر کدام دلیل خوبی برای دوست داشتن آن هستند.در حقیقت، اگر به دنبال جذابیت اروپایی هستید به نقاط زیادی برخورد خواهید کرد. کوچه‌های باریک سنگ‌فرش شده و گلدان‌هایی که در کنار خانه‌ها قرار دارند به همراه معماری زیبا از جمله دیگر جذابیت‌های شهر به شمار می‌روند.

روندا : روندا یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا شهری با دو قسمت مختلف است. بخش موروها (مسلمانان اسپانیا که نژادی عربی-بربری داشتند) و بعدی شهرک رنسانس که قدمت آن به قرن پانزدهم میلادی باز می‌گردد. از چند قرن گذشته هر دو شهرک به وسیله‌ی پلی سنگی در ارتباط هستند که چشم‌اندازی رویایی را خلق کرده است.حمام‌های عربی که برخی از محافظت شده‌ترین جاذبه‌های تمام اسپانیا هستند از دیگر جاذبه‌های روندا به شمار می‌روند که نباید از دست داد. حدود ۱۵ مایل (۲۴کیلومتر) که از شهر بیرون بروید، می‌توانید آمفی تئاتر رومی و تعداد بیشتری جاذبه‌ی گردشگری تاریخی دیگر را هم ببینید. اگر دوست دارید خودتان را در تاریخ اسپانیا غرق کنید، روندا مکانی عالی برای این کار است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*