مناظر طبیعی

تصاویری از مناظر طبیعی که بدون فتوشاپ دارای ظاهری حیرت انگیز هستند

در این مطلب تصاویری از مناظر طبیعی که بدون فتوشاپ دارای ظاهری حیرت انگیز هستند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. در این تصاویر نه تنها از فتوشاپ استفاده نشده بلکه منتشر کننده عکس از هیچ گونه نرم افزار ویرایشی دیگر نیز بهره نبرده است. در ادامه با خاه عکس همراه شوید.

مناظر طبیعی همیشه دارای جذابیت هایی هستند که شاید تنها یک عکاس حرفه ای می تواند آن را درک کند. برای اینکه یک عکس خارق العاده همانند تصاویر زیر تهیه کنید باید در بهترین زمان، بهترین سوژه را در بهترین زاویه شکار کنید! در این صورت دیگر هیچ نیازی به استفاده از نرم افزارهای ویرایشی برای زیبا کردن عکس خود نخواهید داشت.

عکاسی از مناظر نوعی از عکاسی است که از فضای طبیعی در زمین عکاسی می‌ شود که گاهی این مناظر خیلی بزرگ و پایان ناپذیرند و گاهی هم خیلی کوچکند. برای عکسبرداری از مناظر نیاز به عمق میدان وضوح بالا وجود دارد، بنابراین استفاده از لنزهای نرمال و واید و همچنین استفاده از اعداد بالا برای دیافراگم ( برای مثال ۲۲ ) کمک بسیاری برای ثبت تصاویر با کیفیت خواهند کرد. استفاده از سه پایه برای عکسبرداری از مناظر در شب لازم است. برای عکاسی از مناظر در شب، بی حرکت بودن دوربین عکاسی مهمترین مسئله برای ثبت تصویر با کیفیت است.

گرفتن عکس های ماندگار و خاص که نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می کند، مستلزم داشتن نگاه متفاوت و فرصت طلبی است. هنرمند با تغییر زاویه دید و استفاده از نورها، سایه ها، حرکات و زاویه ای که برای عکاسی از خود سوژه انتخاب می کند، می تواند آن را به زیباترین حالت ممکن ثبت کند.

فرصت طلب بودن در موقعیت های مختلف نیز این امکان را به فرد می دهد تا یک صحنه را در بهترین و جالب ترین وضعیت ممکن ثبت کند. هنرمندان برای تهیه این عکس ها در درست ترین و متفاوت ترین لحظه، کلید شاتر را فشرده و عکسی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد گرفته اند.

باهم درخانه عکس تصاویری از مناظر طبیعی که بدون فتوشاپ دارای ظاهری حیرت انگیز هستند را تماشا خواهیم کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*