دوخت لباس عروس

دوخت لباس عروس بسیار زیبا تنها با استفاده از دستمال کاغذی

دوخت لباس عروس بسیار زیبا، تنها با استفاده از دستمال کاغذی ، توسط یک نوجوان با استعداد آمریکایی به نام راشل لفلور توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد. راشل این پروژه را برای پایان تحصیلات هنرستان شروع کرده بود و توانست در اکتبر 2015 به پایان برساند برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

راشل که برای این لباس عروس از 19 رول دستمال توالت استفاده کرده، ابتدا دستمال ها را به شکل گل رز در می آورد سپس با آکلیل زدن روی آن علاوه بر شکل زیبا، درخشندگی خاصی به این گل ها می داد. پس ویژگی خاص به این برمی گردد که همه بخش های آن با تا کردن دستمال و چسب زدن آماده شده است. هزینه دوخت با سایز 8 در حدود 120 هزار تومان بوده است و مدت 4 ماه صرف ساخت آن شده است.

راشل می گوید :

من تا پیش از پروژه، هیچ لباسی ندوخته بودم و تنها با نگاه کردن به برنامه های تولید لباس با دستمال توالت ها در شبکه اجتماعی یوتوب، ایده تولید این لباس عروس به ذهنم رسید. من با علاقه و اشتیاق فراوان این لباس را ساخته ام و از نتیجه کار خود بسیار راضی هستم .

راشل 16 ساله که در حال حاضر با والدین خود، دنیز 51 ساله و گاوین 48 ساله زندگی می کند برای طراحی و دوخت لباس عروس از طبیعت الهام گرفته و لباس عروس را طوری ساخته است که برای سایز خودش مناسب است او طراحی گل ها را از شبکه یوتیوپ آموزش دیده و با صرف بیش از 25 ساعت زمان این گل ها را ساخته است. قسمت تلخ پروژه جایی بود که راشل پس از 6 هفته تلاش در مدرسه و پیش بردن بخش زیادی از پروژه لباس عروس، در هنگام بازگشت به خانه لباس از دستش به درون آب افتاد و دستمال های کاغذی حالت خود را از دست دادند و تمام زحماتش در یک لحظه از بین رفت.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*