ساخت مجسمه خلاقانه

ساخت مجسمه خلاقانه با استفاده از سی دی های شکسته

اکثر وسایلی که در طول زندگی مورد استفاده قرار می گیرند پس از مدتی به دلیل استهلاک دور انداخته می شوند ابتکاری که برخی در این موقعیت به خرج می دهند استفاده از این مواد دور ریز برای ساخت مجسمه خلاقانه است وبا این روش حتی ممکن است از وسایلی که کمترین ارزشی ندارند فوق العاده ترین چیز ها ساخته شود. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید. ساخت مجسمه خلاقانه می تواند عاملی مهم برای فرهنگ سازی استفاده از مواد قابل بازیافت باشد. برای نمونه ، آقای شان آوری ، هنرمند استرالیایی سعی کرده از سی دی هایی که به دلیل خش برداشتن قابل استفاده نیستند مجسمه بسازد وی با استفاده از هزاران سی دی خراب مجسمه های فوق العاده ای از حیوانات را ساخته است.

بی شک مقوله فرهنگ سازی در حوزه پسماند و زباله و اهمیت بازیافت و اجرای تفکیک زباله از ابتدا نیازمند حرکت های جدی است و اگر قرار باشد در راستای اجرای تفکیک زباله ها، ساماندهی و کاهش حجم زباله در شهرها قدمی برداشته شود، قطعاً باید از طریق فرهنگ سازی و آموزش به این مهم دست پیدا کرد و در راستای آموزش این فرهنگ، فاخرترین زبان برای آموزش، زبان هنر است. شان آوری، هنرمند با استعداد استرالیایی برای آنکه به دیگران بیاموزد با مواد قابل بازیافت چه کارهایی می توان انجام داد و چگونه می توان آثار ماندگار و گرانبهایی خلق کرد ، این مجسمه ها را ساخته است. در زیر می توانید تصاویر این مجسمه های فوق العاده زیبا را مشاهده کرده و لذت ببرید.

استفاده از زبان هنر همواره یکی از تاثیر گذارترین راه های انتقال مفاهیم به انسان بوده است  و در همین راستا برگزاری جشنواره هایی با موضوع ساخت مجسمه خلاقانه با استفاده از مواد بازیافتی می تواند برای فرهنگ سازی استفاده از پسماند های قابل بازیافت بسیار کمک کنده باشد .

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*