فقیر ترین کشور های جهان

فقیرترین کشورهای جهان از لحاظ تولید ناخالص ملی در سال ۲۰۱۶

فقیرترین کشورهای جهان از لحاظ تولید ناخالص ملی در سال ۲۰۱۶ در حالی توسط مجله گلوبال فایننس آن هم بر اساس داده های صندوق بین المللی پول مشخص شده اند که این لیست نشان می دهد که همانند گذشته کشور های آفریقایی از فقیرترین کشور های جهان هستند . در ادامه برای مشاهده این لیست با خانه عکس همراه شوید .

فقیرترین کشورهای جهان که در این لیست برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم از از لحاظ تولید ناخالص ملی آن ها دسته بندی شده اند. این فاکتور نشان دهنده میزان ثروت تولید شده در این کشور ها است که معیاری برای فقیر یا غنی بودن مردم آن ها می باشد .

به عبارتی دیگر اختلاف درآمد سرانه بین فقیرترین کشورهای جهان از یک سو و از سوید دیگر ثروتمندترین آن ها روز به روز بیشتر می شود و این تفاوت در کسب درآمد، به خلق دو دنیای متفاوت در میان ساکنین کره زمین می انجامد.

در جایی که ساکنین کشورهای مرفه و پردرآمد جهان درجستجوی دست یابی به آخرین دستاوردهای تکنولوژی و مدرنیته هستند و رویای گذراندن تعطیلاتشان در کشورها و مناطق دور و نزدیک جهان را دارند، عده ای دیگر همچنان دغدغه شان غذا و سرپناه است و هنوز هم درگیری های قومی و قبیله ای دنیا را برایشان به جهنمی زمینی تبدیل می کند.

با هم در خانه عکس نگاهی خواهیم انداخت به فقیرترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*