نگاهی به تصاویر زیبای مسافرت 24 هزار کیلومتری در آمریکای شمالی

نگاهی به تصاویر زیبای مسافرت 24 هزار کیلومتری در آمریکای شمالی که توسط Guido Diana تهیه شده است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این گردشگر در سپتامبر سال قبل تصمیم به شروع این سفر گرفت و با طی این مسافت طولانی عکس های زیبایی از مناظر طبیعی را به ثبت رسانده است.در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

آقای Guido Diana سفری طولانی را از آمریکای شمالی با مسیر 24 هزار کیلومتری استارت زد و در طی سفر از تمام مناظر زیبا عکس گرفت. به طور کلی برای مسافرت های طولانی بهتر است با استفاده از نقشه، سفر خود را برنامه ریزی کنید و نقاط مقصد خود را مشخص کنید. مقصد مورد نظر شما باید سرپناه مناسبی داشته باشد و مسیرها باید به گونه ای انتخاب شود که انرژی کافی برای لذت بردن از سفر باقی بماند. مطمئن شوید که توانایی فیزیکی و تجربه کافی برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود را دارید و همیشه فرض کنید که مشکلات بر سر راه هستند، خود را برای هرگونه اتفاق غیرمنتظره ای آماده کنید.

جالب است بدانید که آمریکای شمالی بخش شمالی قاره آمریکاست که میان سه کشور کانادا ، ایالات متحده آمریکا و مکزیک تقسیم شده‌ است . این قاره در نیمکره شمالی کره زمین واقع شده‌ است و کانادا بزرگ‌ ترین کشور آمریکای شمالی می‌ باشد؛ از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از جنوب به دریای کارائیب ، از شرق به اقیانوس اطلس و از غرب به اقیانوس آرام می‌ رسد . این قاره وسیع شامل بخشی از توده خشکی است که به طور کلی آمریکا نامیده می‌ شود. نامی که کمتر برای آن به کار برده می‌شود قاره آمریکای شمالی است.

تصاویر گرفته شده توسط Guido Diana در زیر آماده شده است از دیدن این عکس ها لذت برده و شما نیز برای چنین سفر هیجان انگیزی برنامه ریزی کنید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*