نگاهی کوتاه به زیبایی های بی نظیر کشور اسکاتلند در بریتانیای کبیر

نگاهی کوتاه به زیبایی های بی نظیر کشور اسکاتلند در بریتانیای کبیر همه ما را شگفت زده می کند . این کشور صحنه هنرمندی طبیعت است ، کوه ها و جنگل های زیادش و هوای بی نظیرش جلوه بهشتی به آن داده است و از شگفتی های قاره سبز است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

کره خاکی سرشار از شگفتی است و تماشای این شگفتی ها روح و روان آدمی را صیقل می دهد. هر قاره و حتی هر کشوری دارای جغرافیا، تاریخ و فرهنگ خاصی است. اروپا یا همان قاره سبز بی شک بهش زمین است چرا که غنی ترین طبیعت را دارد و تمام زیبایی ها در آن هویداست . بد نیست سفری تصویری به یکی از کشور های اروپایی داشته باشیم و شگفتی های آن را بهتر لمس کنیم .

اسکاتلندکشوری زیباست و طبیعت بهشتی دارد کوه های بلندش و جنگل های سرسبزش رویایی ترین صحنه ها را برای ما به ارمغان می آورد. این کشور سرشار از جاذبه ها و مناظر طبیعی شگفت انگیزی است، که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. اسکاتلند همراه با انگلستان، ولز و ایرلند شمالی کشور بریتانیای کبیر را تشکیل می‌دهد . در کنار خاک اصلی، این کشور همچنین 790 جزیره دارد که جزایر شمالی و هبریدز از آن جمله هستند پایتخت اسکاتلند شهر تاریخی ادینبورگ است .

بخش بزرگی از بلندی های بریتانیا در این کشور واقع شده و ناحیه ای سبز ، و پوشیده از چمنزار است که قسمت عمده جنگل های کشور را در بر گرفته است . مردم اسکاتلند از فرهنگ غنی برخوردارند و سنت های ملی خود را همچنان حفظ کرده اند، دامن مردانه موسوم به کیلت، لهجه محلی و موسیقی و هنر اسکاتلندی به طور عام از ویژگی های فرهنگی متمایز در اسکاتلند  است.

تصاویر زیر بخشی از زیبایی های اسکاتلند را متجلی می سازد

 

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*