نقاشی‌هایی دیدنی

هنرمندی که گلبرگ‌ ها را به نقاشی‌هایی دیدنی تبدیل می کند

هنرمندی که گلبرگ‌ ها را به نقاشی‌هایی دیدنی تبدیل می کند این روزها در حالی مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته که این آثار توسط Bridget Beth Collins هنرمند اهل سیاتل و با الهام از طبیعت شکل گرفته اند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

بریجت بث کالینز یک هنرمند گیاه شناس ، نویسنده ، نقاش و علاقمند به طبیعت است که معمولا همراه با سه فرزندش به پیاده روی می رود . او اغلب در هنگام پیاده روی  هر نوع شی جالبی که پیدا کند را جمع آوری کرده و سعی می کند از آنها آثار هنری خلق کند .

بریجت در مورد زندگی و آثارش می گوید :

من عاشق سفر و ماجراجویی هستم . دوست دارم وارد زمین هایی مملو از گل های وحشی ، ماسه های خاکستری و آبشار های باتلاقی شوم و در آنها ماجراجویی کنم . اما در کنار همه این ها علاقه زیادی به هنر دارم . من معمولا تمامی آثار خود را با استفاده از علوفه های خشک ، گلها و برگ های مسیر پیاده روی خانه خودم می سازم و با همین روش در حقیقت  قصد دارم عشق خودم  را به طبیعت ابراز کنم .

بریجت بث کالینز چند سالی است که عکس هایی از آثارش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته که این تصاویر محبوبیت زیادی نیز دارند . صفحه رسمی کالینز در اینستاگرام در آدرس @flora.forager حالا بیش از دویست هزار دنبال کننده دارد . همچنین او نقاشی‌هایی دیدنی خود را در وب سایت شخصی خود نیز به فروش گذاشته و هر کدام را به قیمت ۶۰ دلار تقریبا معادل دویست هزار تومان به فروش می رساند .سوژه آثار او بیشتر الهام گرفته شده از حیوانات هستند و در برخی موارد هم او به سراغ مناظر طبیعی رفته است .

با هم در خانه عکس نگاهی داریم به تصاویری از آثار هنرمندی که گلبرگ‌ها را به نقاشی‌هایی دیدنی تبدیل می کند.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*