هنر برش کاغذ

هنر برش کاغذ بر روی شکل های آناتومی از اندام های داخلی بدن انسان

پیپر کاتینگ یا برش کاغذ ، در واقع هنر بریدن کاغذ و ساختن شکلهای متعدد است. این هنر طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. در حقیقت این هنر منحصر به فردی است که در سراسر جهان، با فرهنگ و سبکهای مختلفی تکامل یافته است. در ادامه با خانه عکس همراه شوید .
هنر برش کاغذ ، قدمتی دیرینه دارد. قدیمی ترین اثری که از این هنر یافت شده مربوط به قرن ششم بوده و همانند اوریگامی از کشور چین آغاز شده . پس  از آن در قرن های هشتم و نهم، آثاری ار این هنر در غرب آسیا و ترکیه دیده شده است.

یک هنرمند، که در زمینه هنر برش کاغذ فعالیت می کند ، طرح هایی از اورگان های داخلی بدن را به وسیله این هنر و با استفاده از ابزار  X-acto ساخته است.X-acto برندی در زمینه انواع ابزارهای برش است

این هنرمند درباره این آثار چنین توضیح می دهد :

من جزئیات بسیار ریز و جالبی را برای ساخت تعدادی از اورگانهای داخل بدن مورد توجه قرار دادم. برای ساخت هر اورگان، من ابتدا شکل هر اندام را بر روی کاغذ می کشیدم. سپس شروع به بریدن قسمتهای داخلی آن می کردم. هر بار با الگویی متفاوت از بار قبل کار می کردم. در واقع هیچوقت مطمئن نیستم که قطعه چطور تمام می شود ، برعکس وقتی که شروع به کشیدن طرحش بر روی کاغذ می کنم.وقتی که طرح ها تمام می شوند، به نظر می رسد واقعی هستند و وارد زندگی من می شوند. زمان ساخت هر اثر ، چیزی بین 20 تا 60 ساعت است. قطعات ساخته شده بسیار زیبا و مه متر از همه دست ساز هستند. کار هایی که بسیار تمیز و با جزئیات ساخته شده اند، به گونه ای که برش های لیزری بر روی آنها انجام شده است.

با هم در خانه عکس تعدادی از طرح های این هنرمند که با هنر برش کاغذ از روی شکل آناتومی اندام های بدن ساخته شده اند را با هم تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*