سوپر ماریو

کافه سوپر ماریو در شهر واشنگتن آمریکا افتتاح شد

حتما نام بازی سوپر ماریو به گوش شما نیز خورده است . این بازی که از پرفروش ترین بازی های ویدئویی جهان محسوب می شود طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد . به همین دلیل یک کافه دار خوش ذوق کافه سوپر ماریو را در شهر واشنگتن آمریکا افتتاح کرده است . در ادامه برای مشاهده تصاویری از این کافه با خانه عکس همراه شوید .

سوپر ماریو  یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک سکوبازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو و با خصوصیاتی از قبیل نماد و شخصیت شانس‌ بیار این سری، یعنی ماریو خلق شده‌ است. این مجموعه بازی ویدئویی همچنین با فروشی بیش از ۲۶۲ میلیون نسخه در سرتاسر جهان تا پایان مارس ۲۰۱۱، عنوان پرفروش‌ ترین بازی ویدئویی تاریخ را به خود اختصاص داده است.بازی‌ های سوپر ماریو، درباره ماجراجویی‌ های ماریو در سرزمین ساختگی پادشاهی قارچ است. به طور معمول شخصیت اصلی داستان ماریو، همراه با برادرش لوئیجی و گاهی اوقات سایر اعضای دیگر مجموعه ماریو را تشکیل م ی‌دهند. بازی‌ های این سری داستان ساده‌ ای دارند که معمولاً ماریو به دنبال نجات پرنسس پیچ ربوده شده از دست ضد قهرمان دیرینهٔ این سری، باوزر است. این بازی در کشور ایران با نام قارچ خور شناخته می شود و در زمانی یکی از بزرگترین سرگرمی های کاربران بشمار می رفته است .

اما این کافه که درک براون آن را تاسیس کرده شکوفه های گیلاس نام گرفته است . همانطور که گفته شد بازی سوپر ماریو یک بازی ژاپنی بوده و ژاپن نیز همواره یک منبع الهام برای درک براون بوده است . او هر ساله منتظر رسیدن فصل بهار و دیدن شکوفه های گیلاس است . علاقه او به این بازی و شکوفه های گیلاس در نهایت باعث تاسیس این کافه نوستالیژیک شده .

در این کافه تمامی المان های موجود در بازی حضور دارند. المان هایی نظیر قارچ  ها، مکعب های علامت سوال و از همه مهم تر خود سوپر ماریو.حس نوستالژی سراسر کافه را در بر گرفته بطوری که احساس نخواهید کرد وارد یک فضای مدرن شده اید .

ساعات کاری این کافه نیز به نوعی جالب است که در آن، آنها از ساعت 5 بعد از ظهر تا 12.30 بامداد به مشتریان خود خدمت گذاری خواهند کرد . این کافه در روزهای ابتدایی افتتاح با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است .چراکه بسیاری علاقمندند تا محیط کافه سوپر ماریو را مشاهده کنند . اما شما نیز می توانید با تماشا این تصاویر از کافه تا حدی با محیط آن آشنا شوید .مکان دقیق کافه در شهر نیویورک و در خیابان اصلی NW خیابان فرعی هفتم و پلاک 1841 قرار دارد . امیدوارم از تماشای این تصاویر از کافه سوپر ماریو لذت ببرید .

باهم در خانه عکس تصاویری از کافه سوپر ماریو در شهر واشنگتن آمریکا را تماشا خواهیم کرد .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*