نمایشگاه هنری و تفریحی برای سگ‌ها

اولین نمایشگاه هنری و تفریحی برای سگ‌ها

اولین نمایشگاه هنری و تفریحی برای سگ‌ها جمعه گذشته در dominicwilcox برگزار شد .اگر شما فکر می کنید که هنر تنها برای انسان ها مفهوم دارد در ادامه با خانه عکس همراه باشید تا عکس العمل سگ ها را در مقابل آثار هنری ببنید .

نمایشگاه dominicwilcox در حقیقت یک فضای هنری و تفریحی برای سگ ها است که جمعه گذشته با هدف کمک به کمپین “بازی بیشتر” به مدت دو روز در لندن برگزار شد . در این نمایشگاه نقاشی ها و آثار هنری بسیار ساده ای  به همراه تعدادی وسایل تفریحی  و فکری از جمله بازی های دو نفره و استخر توپ برای سگ ها وجود داشت .

کمپین “بازی بیشتر” برای تشویق صاحبان حیوانات خانگی به خصوص سگ ها و گربه ها به بازی بیشتر با آنها ایجاد شده است . هر چه که صاحبان این حیوانات با آنها بیشتر بازی کنند و سرگرم آنها باشند این حیوانات از لحاظ جسمی و فکری بیشتر  تحریک خواهند شد و همین تحریک باعث شاد تر و سالمت تر بودن آنها می شود .در نمایشگاه dominicwilcox  آثار هنری موجود برای سگ ها جذابیت داشت البته نه به اندازه استخر توپ .آثاری هم  مجسمه هایی با هنر مفهومی  هم برای سگ ها وجود داشت که البته بیشتر نظر صاحبان سگ ها را جلب می کرد .

همانطور که در تصاویر می توانید مشاهده کنید بسیاری از سگ ها محو تماشای یک تابلو نقاشی شده اند . برای من بسیار جالب است که بدانم آنها چه مفهومی را از این آثار دریافت می کنند که اینطور به آن خیره شده اند .

اما باید گفت حضور در چنین نمایشگاه هایی بخصوص برای کسانی که دارای حیوان خانگی هستند بسیار مفید است . چراکه باعث خواهد شد آنها توجه بیشتری به حیوانات دوس داشتنی خود داشته باشند .

با هم در خانه عکس تصاویری از  اولین نمایشگاه هنری و تفریحی برای سگ‌ها  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*