برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش

برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش ۲۰۱۶ مشخص شدند

برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش ۲۰۱۶ در بریتانیا معرفی شدند. برای تهیه یک عکس حیرت انگیز از یک عروس دریایی موفق به دریافت عنوان بهترین عکس این مسابقه شد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

این مسابقه امسال در یازده بخش با عناوین رفتار حیوانات ، پرتره حیوانات ،  بوم شناسی انگلستان ،عکس سیاه و سفید از طبیعت ، فصل های بریتانیا ، طبیعت از نزدیک ، ساحل و دریا ، زیستگاه ، بریتانیای پنهان ، حیوانات شهری و عکاسان زیر ۱۸ سال برگزار شد که ما قصد داریم عکس های برنده جایزه اول و عکس های تقدیر شده در این مسابقه را برای شما به نمایش بگذاریم .

این مسابقه هر ساله توسط بنیاد حیات وحش بریتانیا برگزار می شود . هدف از برگزاری چنین مسابقاتی در بریتانیا افزایش اطلاعات مردم از منابع طبیعی و  تنوع زیستی حیوانات و همچنین آشنایی با  گونه های مختلف حیوانات در بریتانیا  است.

جایزه نفر اول برنده که امسال به آقای جورج استویل بخاط عکس عروس دریایی رسید پنج هزار پوند است . دیگر عکس های برتر این مسابقه نیز در کتابی که در سراسر بریتانیا پخش خواهد شد ، منتشر می شود .

عکس عروس دریایی در آب های جزیره هیرتا در کشور اسکاتلند تهیه شده است و حقیقتا که بسیار منحصر بفرد و زیباست .

البته باید بگویم که این مسابقه هیچ ارتباطی با عکس‌های راه یافته به فینال مسابقه عکاسی حیات وحش  ۲۰۱۶   ندارد و نتایج این مسابقه در اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد . اما دوستداران عکس های حیات وحش مشاهده این مطلب را از دست ندهند .

با هم در خانه عکس  تصاویر برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش ۲۰۱۶ را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*