برندگان مسابقه عکاسی سونی در بخش معماری سازه ها

کمپانی سونی هر ساله یک مجموعه از مسابقات عکاسی را برگزار خواهد کرد که در میان عکاسان حرفه ای طرفداران زیادی دارد . امروز قصد داریم در خانه عکس برندگان مسابقه عکاسی سونی در بخش معماری سازه ها را معرفی کنیم .

برندگان مسابقه عکاسی سونی جدیدترین امکانات عکاسی دیجیتال برند سونی را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و عکس هایشان نیز در کتاب سالانه برندگان عکاسی سونی چاپ می شود . البته این عکس ها در نمایشگاه جوایز جهانی سونی در لندن به نمایش در خواهد آمد . اما برنده اصلی به علاوه تمامی موارد گفته شده 25 هزار دلار پول نقد نیز دریافت می کند .

اما شاید بد نباشد که پیش از تماشای عکس های برندگان مسابقه عکاسی سونی اطلاعاتی از تاریخچه مسابقات عکاسی در سونی ارائه کنیم .در ژوییه سال ۲۰۰۵ سونی مارک «کونیکا مینولتا» را خریداری کرد که این مارک به سونی اجازه داد محصول دی‌ اس‌ ال‌ آر آلفا ۱۰۰ را تولید کند. این دوربین در اواسط سال ۲۰۰۶ معرفی شد و خیلی از تکنولوژی به کار گرفته شده از سوی کونیکا مینولتا را در ساخت محصولات قبلی‌ اش به ارث برده بود. با ورود سونی به عرصه تولید دوربین های عکاسی مسابقات عکاسی نیز در این شرکت آغاز شد .

اما در سراسر جهان ساختمان هایی با ظاهر عجیب و غریب وجود دارند که معماران حرفه ای با هنرمندی آنها را طراحی کرده اند . این ساختمان ها مورد توجه بسیاری از عکاسان بوده و البته عکاسی از چنین ساختمان هایی خود هنری دیگر است .

باهم در خانه عکس تصاویری از آثار برندگان مسابقه عکاسی سونی در بخش معماری سازه ها را تماشا خواهیم کرد .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*