بچه گربه زشت

بچه گربه زشت و آواره به کمک یک کودک هفت ساله از مرگ نجات پیدا کرد

بچه گربه زشت و آواره به کمک یک کودک هفت ساله از مرگ نجات پیدا کرد و با چند جراحی تبدیل به گربه ای زیبا شد. این گربه مدت ها بود که بین زباله های شهر استانبول زندگی می کرد. یک دختر هفت ساله ترک با کمک پدرش گربه را به دامپزشکی برده و با استفاده از دارو و جراحی، چهره ی زیبا و ملوسی به این حیوان بخشیدند. برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

هر روز که از پیاده رو ها و خیابان های شهر  می گذریم گربه های زیادی را می بینیم که زندگی مشقت باری را در بین زباله ها و کنار درختچه ها می گذرانند. یکی از این گربه ها هم مدت ها بود در زباله دانی های شهر استانبول زندگی می کرد چشم ها و دندان های غیرطبیعی اش چهره زشتی به او داده بود تا حدی که مردم از دیدن او وحشت داشتند و حاضر نبودند به این گربه نگاه کنند. روزها گذشت تا اینکه یک دختر بچه هفت ساله بدون توجه به چهره زشت این گربه، با شجاعت و مهربانی   گربه را بین قوطی های زباله پیدا کرد در حالی که گرسنه بود، سوء تغذیه داشت و ناامیدانه در انتظار محبت بود.

او بچه گربه زشت را به خانه برد و از پدرش خواست تا آن را نزد دامپزشک ببرد. بنابراین به همراه پدرش گربه را به مطب دامپزشکی برده و تحت نظر دکتر قرار دادند. دامپزشک داروهای مناسب برایش تجویز کرده و او را تحت عمل جراحی قرار داد و چهره ای زیبا برای این گربه ساخت. حالا این گربه نه تنها متفاوت به نظر می رسد بلکه یک زندگی متفاوت هم دارد. مردم نام او را «Gülümser» به معنای کسی که همیشه لبخند می زند، گذاشته اند.

قطعاً انتظار نمی رود هیچ‌ روان انسانی و سالمی از دیدن گربه‌ای که دمش را با قیچی بریده‌اند یا موشی که آتشش زده‌اند یا کلاغی پرسوخته که از سیم برق آویزان شده است و سگی که با گرسنگی و تشنگی دادن، جانش را گرفته‌اند، ناراحت نشود و یا حتی زبان به اعتراض نگشاید، اما فقط این کافی نیست…

با هم در خانه عکس تصاویری از بچه گربه زشت که کمک یک کودک هفت ساله از مرگ نجات پیدا کرد  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*