تصاویری از آسمان شب در نیوزلند

تصاویری از آسمان شب در نیوزلند را که توسط جک و جو دو علاقمند به عکاسی از آسمان در شب تهیه شدند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . اگر شما هم از علاقمندان به تصاویر آسمان و ستارگان هستید این مطلب را از دست ندهید . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

جک و جو دو عکاس نجومی یا همان  astrophotographer  هستند . آنها در منطقه کویینزتاون واقع در اوتاگو نیوزلند زندگی می کنند . این گروه کوچک شب های زمستان گذشته را برای عکاسی در زیر آسمان بهترین مکان های نیوزلند گذرانده اند .

جک و جو در مورد شوق عکاسی از آسمان شب این چنین توضیح می دهند :

ما هر دو دیوانه عکاسی از آسمان در هنگام شب هستیم . در این زمستان اغلب تا هنگام طلوع خورشید و در سرمای زیر صفر بیرون از خانه بوده ایم تا بتوانید از آسمان صاف و ستارگان تصاویر مناسبی بگیریم. در این ماجراجویی که می توانید تصاویرش را در پایین همین مطلب مشاهده کنید ما موفق به عکاسی از شهاب سنگ ها ، ستاره های دنباله دار ، شفق قطبی جنوبی و حتی کهکشان راه شیری شده ایم! و این برای ما یک تجربه خارق العاده بود.

البته باید گفت که دوربین مورد استفاده این دو عکاس بسیار حرفه ای بوده و دارای حالت های خاصی برای عکاسی در شب از آسمان است . پس اگر شما بعد از عکاسی از آسمان موفق به ثبت تصاویر این چنینی نشده اید باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع دوربین و تکنیک عکاسی در تهیه عکس های این چنینی بسیار مهم است . جک و جو دائما در حال تلاش برای پیدا کردن مکان های جدید و برنامه ریزی برای ماجراجویی های بعدی هستند .

با هم در خانه عکس تصاویری از آسمان شب در نیوزلند را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*