تصاویری از اولین هتل کپری در کرمان

تصاویری از اولین هتل کپری در کرمان را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این هتل بسیار زیبا و کاملا سنتی ، در شهر قلعه گنج استان کرمان ساخته شده و دارای امکانات بسیار مناسبی هم هست . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

کپر در حقیقت یک خانه دائمی برای کسانی است که در مناطق کویری و بسیار گرم زندگی می کنند . کپر از تنه نخل «مُوغ» ساخته می شود و خیلی هم مستحکم نیست . برای ساخت کپر به روش سنتی ابتدا چند عدد از  تنه های نخل را روی زمین محکم می کنند . سپس در بین این تنه نخل ها شاخه های  درخت نخل را قرار داده و با طنابی که به آن درانی می گوید آنها را به یک دیگر می بافند برای دیواره و سقف کپر هم از چیزی به نام سِونِد استفاده می شود .

اما هتل کپری که در قلعه گنج استان کرمان افتتاح شده است در زمینی به وسعت یک هکتار ساخته شده و بسیار مستحکم و امن است این هتل  دارای 31 کپر یا همان اتاق با ظرفیت 60 نفر  است. البته در تمام این کپر ها امکانات کاملی مثل برق و تلفن یا سرویس های مجهز  وجود دارد و مسافران فقط یک فرم کلی از زندگی در کپر ها را تجربه خواهند کرد . هزینه اقامت در این هتل هم بسیار ارزان است و قطعا ارزش این را دارد که یک شب اقامت در این هتل را تجربه کنید.

قلعه گنج در جنوب استان کرمان است و با توجه به آثار باستانی یافت شده در این شهر قدمت تمدن در آن به بیش از 5000 سال پیش باز می گردد . اقامت در یک هتل کپری در چنین منطقه ای با این قدمت بسیار دل انگیز خواهد بود .

با هم در خانه عکس تصاویری از اولین هتل کپری در کرمان را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*