باشگاه گلف دونالد ترامپ

تصاویری از باشگاه گلف دونالد ترامپ در شهر بدمینستر ایالت نیوجرسی

باشگاه گلف دونالد ترامپ در بخشی از شهر بدمینستر ایالت نیوجرسی قرار گرفته و این باشگاه یکی از معدود بناهایی است که آقای ترامپ آن را از ابتدا با سلیقه خودش ساخته است. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.باشگاه گلف دونالد ترامپ به زودی قرار است تبدیل به اقامتگاه تابستانی مهمانان ریاست جمهوری شود و ما نیز در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در مورد این عمارت چند میلیارد دلاری ارائه کنیم .

بدمینستر که باشگاه گلف دونالد ترامپ در آن قرار دارد یکی از شهرستان های نیوجرسی است که بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰، فقط ۸۱۶۵ جمعیت دارد این شهر  در فاصله ۴۰ دقیقه ای از نیویورک سیتی و فرودگاه نیووارک واقع شده است. بیشتر نمای این شهرستان  را مزارع سرسبز با عمارت های بزرگ تشکیل می دهند و حتی برخی از جاده های این شهرستان هنوز آسفالت نیز نشده و خاکی هستند.

در میان فضای روستایی این شهرستان، تابلوی طلایی باشگاه گلف دونالد ترامپ خودنمایی می کند. ترامپ زمین این باشگاه را در سال ۲۰۰۲ با قیمت حدود ۳۵ میلیون دلار خریداری کرد اما اکنون قیمت آن بیش از این است. باشگاه نخستین بار در سال ۲۰۰۴ و روز چهارم جولای گشایش یافت. این منطقه سابقا به نام مزرعه لمینگتون شهرت داشته و شناخته شده بودنش نیز به دلیل وجود خانه جان د لورین بوده است.

خانه جان د لورین (یکی از مهندسین برتر صنعت اتومبیل سازی در آمریکا) به عنوان ساختمان باشگاه مورد استفاده قرار گرفت. بعدها، دیگر امکانات باشگاه همانند زمین تنیس و استخر ۲۵ متری به کناره های آن اضافه شد.

این زمین گلف مورد تمجید بسیاری از بازیکنان حرفه ای گلف  قرار گرفته است. این مجموعه بصورت کلی دو زمین و ۳۶ چاله دارد و گفته می شود که قرار است در سال ۲۰۲۲ به عنوان زمین رقابت های لیگ PGA مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین امسال هم قرار است میزبان رقابت های گلف بانوان آمریکا نیز باشد. به گزارش نیویورکر، هزینه عضویت در این باشگاه به ۳۵۰ هزار دلار نیز می رسد. البته جالب است بدانید که مراسم ازدواج ایونکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر در سال ۲۰۰۹ در این باشگاه برپا شد. از طرفی مراسم های خیریه و عروسی های زیادی در این کلوب برگزار می شود.

دونالد ترامپ به این زمین علاقه ای بی اندازه ای دارد به طوری که حتی دوست دارد در همین جا به خاک سپرده شود و آرامگاه وی در قطعه ای نزدیک به نخستین چاله گلف این زمین بنا شود. البته بعدها ترامپ اعلام کرد که ترجیح می دهد پس از مرگش در فلوریدا به خاک سپرده شود.

با هم در خانه عکس تصاویری از باشگاه گلف دونالد ترامپ در شهر بدمینستر ایالت نیوجرسی را تماشا خواهیم کرد.

 

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*