تبدیل ضایعات فلزی

تصاویری از تبدیل ضایعات فلزی به مجسمه حیوانات

تصاویری از تبدیل ضایعات فلزی به مجسمه حیوانات که توسط جردن اسپریگ طراحی و ساخته شده را برای شما کاربران عزیز در حالی آماده کرده ایم که تمامی قطعات  این مجسمه ها از ماشین آلات و ضایعات قدیمی تهیه شده اند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

تبدیل ضایعات فلزی به آثار هنری یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توان با این ابزار بدون استفاده انجام داد . اما برای این کار شما باید کمی قوه تخیل و خلاقیت خود را به کار بگیرید .

جردن اسپریگ  Jordan Sprigg دانشجوی رشته روانشناسی است و 24 سال سن دارد . او از 3 سال پیش درس خواندن را برای اینکه به هنر مورد علاقه اش برسد به تعویق انداخت .

این هنرمند استرالیایی هنر ساخت مجسمه حیوانات با استفاده از ضایعات فلزی را از هیچ کس فرا نگرفته و ایده اصلی از خودش  بوده . او همه این مجسمه ها را از ابزار کهنه ، ماشین آلات و ضایعات قراضه ساخته است .

طبق گفته جردن اسپریگ برخی از این ابزار بیش از صد سال است که بدون استفاده رها شده اند . اما در حدود 500 سال طول می کشد تا آنها تجزیه شده و دوباره به طبیعت بازگردند . به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که می توان از آن برای بهره بردن از ضایعات فلزی استفاده کرد تبدیل آنها به آثار هنری است .

جردن برای ساخت هر کدام از این مجسمه های حیوانات 72 تا 400 ساعت زمان صرف کرده است . یعنی برای هر مجسمه چیزی در حدود 3 روز  تا 20 ماه زمان گذاشته است .

جالب اینجاست که این هنرمند برای هر کدام از اندام های حیوانات ابزاری متناسب با آن استفاده کرده است . بطور مثال در محل مفصل ها از چرخ دنده و برای عضلات از قالب های فلزی محکم استفاده شده.

با هم در خانه عکس تصاویری از تبدیل ضایعات فلزی به مجسمه حیوانات را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*