تصاویری از جزیره‌ای بکر که ساکنان آن اسب‌های مینیاتوری هستند

تصاویری از جزیره ای بکر که ساکنان آن اسب‌های مینیاتوری هستند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم .  این جزیره که موقعیت مکانی آن در کشور اسکاتلند است  تنها 30 نفر جمعیت دارد و یک محیط بسیار عالی برای کسانیست که از مردم و زندگی شهری خسته شده اند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید.
اگر شما هم از زندگی شهری و تمام شلوغی های آن خسته شده اید و به دنبال رهایی از این قفس هستید. سفر به این جزیره بکر و دست نخورده را حتماً تجربه کنید. این جزیره در اسکاتلند قرار دارد و طبیعت آن کاملا بکر است. ساکنان آن را بیشتر، اسب‌های مینیاتوری که از اصطبل ها رها هستند، تشکیل می دهد. اسم این جزیره Foula است که خود بخشی از جزیره شتلند می باشد .

سابقه حضور اسب ها در این منطقه به عصر برنز بر میگردد و این جزیره منشأ اسب‌های مینیاتوری تشلند است که اینک در سراسر دنیا شناخته شده هستند. این اسب ها پوست ضخیم و پاهای کوتاه دارند. و همانند سگ های راهنما، پس از آموزش به عنوان اسب راهنما مورد استفاده قرار می گیرند. زیبایی این اسب ها به قدری خارق العاده است که، هر کسی این اسب ها را ببیند یقین می کند که در خواب است و یا بیداری …

اگر قصد سفر به این جزیره را دارید لازم است بدانید که هواپیما و کشتی تنها وسایل سفر به این جزیره هستند. که فقط چند بار در هفته این مسیر را طی می کنند. وقتی به اینجا رسیدید یک کلبه یا یک اتاق ییلاقی کوچک اجاره کنید سپس به کمک اهالی قدیمی صخره های سخت و تپه های سبز و حیات وحش غنی را جستجو و تماشا کنید و از این مناظر لذت ببرید. شما همچنین می توانید در ساحل به تماشای پرندگان و حتی آبزیان بنشینید. اگر در این جزیره گم شدید کافیست پیامی به یکی از اهالی بفرستید تا به شما کمک کنند.

با هم در خانه عکس تصاویری از جزیره ای بکر که ساکنان آن اسب‌های مینیاتوری هستند را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*