پرتره با گل و گیاه

تصاویری از خلق پرتره با گل و گیاه

تصاویری از خلق پرتره با گل و گیاه از هنرمند آمریکایی خانوم بروک را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . در این تصاویر خبری از رنگ های شمیایی نیست . بروک حقیقتا از دل طبیعت این تصاویر دوست داشتنی را خلق کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه  باشید .

خانوم بروک که در شیکاگو زندگی می کند در مورد این تصاویر از آثارش چنین توضیح می دهد : هیچ رنگ شیمیایی و حتی هیچ چسبی در این آثار استفاده نشده است . من فقط  شاخه ها و گل ها را در کنار هم بصورت متعادل قرار دادم . این هنر برای من خاصیت درمانی دارد و من برای خلق پرتره با گل و گیاه از گرفتن ایده تا تهیه گیاهان مورد نیازم  ساعت های زیادی را وقت صرف می کنم .

همیشه یک کیسه کوچک همراهم است و من هر گیاهی که فکر کنم به کارم می آید را در هر گوشه ای که افتاده باشد داخل آن می اندازم . شاخه های کوچک بیش از هر چیزی برای من جذاب هستند .

یک بار زمانی که داشتم از استدیو ام به خانه باز می گشتم  دیدم که شاخه های یک درختچه شبیه به صورت انسان به پایین خم شده هستند . سپس من هم با تعدادی گلبرگ گل رز یک لب برای آن صورت ساختم و بعد از آنجا  این ایده برای من شکل گرفت تا چنین آثاری را ایجاد کنم .

تمامی وسایل مورد نیاز برای تهیه پرتره با گل و گیاه  از دل طبیعت و زمین هستند . پس هر کسی در خانه اش می تواند از این هنر را برای خودش تجربه کند . گیاهان و علوفه های خشک محله خود را جمع کنید و یک اثر زیبا برای خود خلق کنید . فراموش نکنید که به گل ها کاری نداشته باشید آنها زیبایی مکان زندگی شما هستند گل ها را از گلفروشی تهیه کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری از خلق پرتره با گل و گیاه  را مشاهده می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*