تصاویری از خیابان‎های تورنتو در انعکاس گودال آب

تصاویری از خیابان‎های تورنتو در انعکاس گودال آب

تصاویری از خیابان‎های تورنتو در انعکاس گودال آب را  برای شما دوست داران هنر آماده کرده ایم . این تصاویر به وسیله عکاس روسی گیدو گوتیرز رویز از خیابان های تورنتو در یک روز بارانی گرفته شده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

گیدو گوتیرز رویز که یک عکاس حرفه ای اهل روسیه  است او که با گوشی نکسوس 5 عکاسی می کند در مورد این تصاویر چنین می گوید : اکثر مردم فکر می کنند برای اینکه عکاسی را بصورت حرفه ای آغاز کنند باید یک دوربین گران قیمت داشته باشند تا بتوانند به وسیله آن عکس های زیبایی بگیرند . اما باید گفت دوربین فقط تا حدی می تواند در زیبایی عکس ها  تاثیر داشته باشد و مهم ترین چیز ایده است با دوربین گوشی های هوشمند معمولی هم می توان عکس های فوق العاده جذابی گرفت.

بسیاری از عکاسان به این علت که باران آنها را از کار و کاسبی می اندازد به آن علاقه ای ندارند به همین دلیل هیچ توجهی به گودال های آب نمی کنند و بی تفاوت از کنار آنها عبور می کنند . این در حالی است که یک گودال کوچک آب می تواند در عکس جادو کند . من در هر جایی که یک گودال آب ببینم خیلی زود یک عکس جذاب از آن و منظره پیش رویش خواهم گرفت .

این تصاویر را هم حدودا چند هفته پیش که سفری به کانادا داشتم در خیابان‎های تورنتو بعد از یک باران زیبا گرفتم .گفتم که گودال های آب می توانند در عکس ها جادو کنند . اگر به تصاویر خیابان‎های تورنتو  بصورت برعکس هم نگاه کنید همین تصویر معمولی را خواهید دید و این یک جادوست که گودال آب  در عکس ها برای من و دوربین گوشی هوشمندم ساخته است .

با هم در خانه عکس تصاویری از خیابان‎های تورنتو در انعکاس گودال آب  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*