ساخت مجسمه با پلاستیک بازیافتی

تصاویری از ساخت مجسمه با پلاستیک بازیافتی

تصاویری از ساخت مجسمه با پلاستیک بازیافتی که توسط هنرمند ژاپنی خانوم سایاکا گنز  Sayaka Ganz ساخته شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . قطعات به کار رفته در این مجسمه ها همگی پلاستیک های بی مصرف هستند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

خانوم سایاکا گنز  Sayaka Ganz در مورد این تصاویر از هنرش این چنین توضیح می دهد : من دوست دارم کسانی که برای اولین بار هنر من را می بینند این حس برایشان ایجاد شود که مجسمه من در حال حرکت کردن است . با تمام وجود برای ایجاد چنین حسی این مجسمه ها را به این شکل ساخته ام .

احتمالا شما هم بعد از مشاهده تصویر مجسمه اسبی که این هنرمند ساخته است این حس برایتان ایجاد خواهد شد که یک اسب بصورت چهار نعل در حال خارج شدن از دیوار است .!

او با به اشتراک گذاری این تصاویر در حقیقت قصد دارد تخیل خود را با استفاده از مواد پلاستکی به اشتراک بگذارد .باید بگوییم که سایاکا گنز  به خوبی توانسته نمایی از برخورد باد با یال های یک اسب و یا جهش یک دلفین در آب را در مجسمه هایش به نمایش بگذارد .

در نگاه نزدیک به این تصاویر از مجسمه های ساخته شده با پلاستیک می توانید مشاهده کنید که او بیشتر از قاشق ها و چنگال هایی از جنس پلاستیک مجسمه ها را ساخته است . البته سایاکا گنز بعضی از آن ها را هم رنگ آمیزی که کرده تا ظاهر زیبا تری داشته باشند .

طبق گفته سایاکا گنز او این پلاستیک ها را از طریق دوستان و افراد خانواده اش جمع آوری کرده و مقداری را هم از دست دوم فروشی ها خریده است .

با هم در خانه عکس تصاویری از ساخت مجسمه با پلاستیک بازیافتی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*