شال گردن‌های عجیب و غریب

تصاویری از شال گردن‌های عجیب و غریب

تصاویری از شال گردن‌های عجیب و غریب که گاز می گیرند! را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . Nina Fuhrer ، بافنده توانمندی است که شال گردن های آن طراحی های  جالبی دارند در این شال ها یک طرف، طرف دیگر را به حالت گاز گرفته نگه داشته است. برای مشاهده توضیحات بیشتر با خانه عکس  همراه باشید .

نینا که این تصاویر از شال گردن‌های عجیب و غریب را تهیه کرده  صاحب شرکت نساجی است . او می گوید  که بافندگی را دوست دارد چرا که در آن هر شکل سه بعدی که دوست داشته باشد می تواند با کمک نخ ها و کلاف ها و دیگر امکانات نساجی بسازد. این زن موفق هلندی بیشتر تولیداتش را در فروشگاه اینترنتی به نام Etsy در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

این بانوی هلندی شال هایی تولید می کند که ظاهر شیک و عام پسندی دارد. و یک انتهای شال به شکل سر یک حیوان دارای طرح های مختلف است. گاها به شکل سر پرنده است و در بعضی دیگر به شکل سر حیوانات دیگر…. این طرح ها هر شخصی را مانند من وسوسه به خرید و یا بافت شال گردن هایی به این شکل می کند.

این شال گردن ها علاوه بر ظاهر زیبا یک ویژگی بارز دارد و آن اینکه شما با این شال ها می توانید بخوبی خود را گرم نگه دارید بدون آنکه باز شوند. زیرا یک انتهای شال به خوبی طرف دیگر را در برگرفته و اجازه باز شدن به آن نمی دهد.

انسان ها در ابتدا برای پوشاندن خود از شاخه ی درختان ، برگ ها و علوفه استفاده می کردند و با درگیر کردن آنها با یکدیگر موفق به ساخت اولیه ی ساختمان اصلی منسوجات گردیدند. حالا هم Nina Fuhrer با استفاده از همین قاعده اقدام به تولید شال گردن‌های عجیب و غریب کرده است .

با هم در خانه عکس تصاویری از شال گردن‌های عجیب و غریب را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*