تصاویری از عکس های برگزیده در کمپین نمای دید پرنده

تصاویری از عکس های برگزیده در کمپین نمای دید پرنده که به موضوع عکاسی از آسمان می پردازد. این کمپین برای دومین بار است که برگزار می شود و در آن بهترین تصاویر از نگاه پرنده معرفی شده اند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

همیشه برای ما جای سوال بوده است که پرنده ها زندگی ما را چگونه می بینند و آیا از بالا همه چیز به خوبی مشخص است یا خیر؟ اغلب تصور می کنند پرندگان کور رنگ هستند اما آن ها برای اینکه دنیای پر خطرشان را بهتر ببینند با چشمانی بزرگ خلق شده اند. خیلی راحت می توانیم بفهمیم دنیای رنگی آن ها چگونه است. برای عکاسی از دید پرنده، سعی کنید مانند یک شکاری و بدون پلک زدن به نقطه ای خیره شوید.

در نگاه اول به نظر می رسد عکس های نمای دید پرنده، هر کدام یک نقاشی جداگانه است که خیلی دقیق کشیده شده اند اما اگر از نزدیک تر نگاه کنید متوجه می شوید که هر کدام تصویری از زندگی هستند. گرفتن این عکس ها خیلی هم آسان نیست چرا که بسیاری از مواقع اجازه پرواز داده نمی شود و یا در مناطق شلوغ عکاسی بسیار سخت است و عکس ها خوب نمی شود.

سایت  SkyPixel یک وبسایت تخصصی در مورد عکاسی از نمای آسمان است که حالا برای دومین سال پیاپی یک کمپین برای نمایش بهترین عکس های هوایی به راه انداخته بهتر است بگوییم این یک جشنواره کوچک از عکس های هوایی در سراسر جهان است . در این جشنواره کوچک عکاسانی از 146 کشور جهان بیش از یازده هزار عکس که همه آنها با پهپاد گرفته شده  فرستادند . تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد گزیده ای از بهترین عکس های کمپین نمای دید پرنده است که توسط سایت  SkyPixel به اشتراک گذاشته شده .

با هم در خانه عکس تصاویری از عکس های برگزیده کمپین نمای دید پرنده را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*