مرغ عشق بدون پر

تصاویری از مرغ عشق بدون پر با ژاکت های سفارشی

تصاویری از مرغ عشق بدون پر با ژاکت های سفارشی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این مرغ عشق دوست داشتنی در اثر بیماری که گرفته تمامی پرهایش را از دست داده و حالا با کمک مردم در شبکه های اجتماعی دارای ژاکت های سفاشی مخصوص خود است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

مرغ عشقی که در انتهای این مطلب تصاویرش را خواهید دید دارای بیماری پرریزان فرانسوی شده است . در این بیماری جوجه ها تمام و قسمت های  عمده ای از شاپرها را از دستخواهند داد  و به همین دلیل قادر به پرواز نیستند و به تبع آن در کف قفس نشسته و دویده و یا میجهند. اما در مورد درمان آن هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست گفته می شود ممکن است بعد از پر ریزی خیلی زود دوباره شاپرها  رشد کنند و پرنده پرهایش را بدست بیاورد اما در مورد مرغ عشق مورد نظر ما هنوز چنین چیزی نبوده .

مرغ عشق پرنده‌ای هوشمند  به نسبت حجم مغز به جثه است او بسیار اجتماعی و صمیمی بوده و از بازی کردن لذت می‌برد. تصور کنید چینین پرنده ای با این ویژگی ها به یکباره زیبایی ظاهری خود را از دست دهد . قطعا بسیار ناراحت و غمیگین می شود .

خانوم Isabella Eisenmann تصمیم می گیرد که به این پرنده دوست داشتنی کمک کند . او به سرعت یک صفحه در نرم افزار اینستاگرام برای کمک به مرغ عشق ایجاد  می کند و از دوستان و کسانی که او را دنبال می کنند  ، می خواهد که برای در امان ماندن مرغ عشق از سرما و همچنین خوشحال تر شدندش برای او ژاکت هایی بفرستند . خب صفحه مرغ عشق به آدرس @rhea_thenakedbirdie دارای 88 هزار دنبال کننده است و بسیاری از آنها ژاکت های زیبایی را برای این مرغ عشق ارسال کرده اند .

این کار در حقیقت بیشتر برای ایجاد نگرش مثبت به حیوانات انجام شده و بهتر است فراموش نکنیم که ایجاد یک لبخند و یا حس خوب برای هر موجودی بهترین کار است .

با هم در خانه عکس تصاویری از مرغ عشق بدون پر با ژاکت های سفارشی را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*