هتل رویایی رزمونت

تصاویری از هتل رویایی رزمونت Rosemont دبی

تصاویری از هتل رویایی رزمونت Rosemont دبی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این هتل بسیار زیبا در دل خود نمایی از یک جنگل استوایی را دارد که طور مصنوعی در داخل آن ساخته شده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

هتل رزمونت هنوز بصورت کامل ساخته نشده اما تمامی مراحل طراحی آن به پایان رسیده و در حال ساخت است . این هتل 47 طبقه بوده و دارای 450 اتاق بسیار لوکس می باشد. طراحان شرکت ZAS این هتل رویایی را طراحی کرده اند و شرکت Hilton Worldwide هم که یک شرکت خدمات هتل داری و مهمان‌نوازی آمریکایی است، و در حال حاضر متعلق به گروه سرمایه‌گذاری بلک‌استون می‌باشد کار ساخت این هتل را آغاز کرده است .شرکت هیلتون در سال ۱۹۱۹ توسط کنراد هیلتون، با نام؛ هتل هیلتون در شهر سیسکو، تگزاس تاسیس شد و در حال حاضر با در اختیار داشتن شبکه‌ای از ۳٫۸۹۷ هتل، که در ۹۱ کشور گسترده می‌باشند، پس از گروه هتل‌های اینترکنتیننتال، به‌عنوان دومین گروه هتلداری بزرگ جهان، شناخته می‌شود. قرار است هتل رویایی رزمونت در سال 2018 افتتاح شود .

 این هتل با شکوه و بسیار لوکس دارای جنگلی است که گاهی اوقات در آن  باران مصنوعی می آید و نکته جالب اینکه در هر طبقه استخر روبازی برای ساکنان همان طبقه وجود دارد .حتی یک ساحل مصنوعی هم در آن تعبیه شده که  مخصوص مهمانان VIP و ویژه می‌ باشد.

همانطور که می دانید دبی از لحاظ آب و هوایی یک منطقه کاملا خشک و بیابانی محسوب می شود اما روش ساخت این جنگل به گونه ای است که می تواند در داخل یک برج دوام بیاورد. قطعا وجود یک جنگل در داخل یک برج بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود .

با هم در خانه عکس تصاویر از تصاویری از هتل رویایی رزمونت Rosemont دبی  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*