هنر خیابانی روی اتوبوس

تصاویری از هنر خیابانی روی اتوبوس برقی در لیتوانی

تصاویری از هنر خیابانی روی اتوبوس برقی در لیتوانی که توسط آقای Liudas Parulskis هنرمند خیابانی در این کشور تهیه شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

خب همانطور که می دانید حالا دیگر در اکثر شهرها برای حمل و نقل از اتوبوس های برقی استفاده نمی شود . اما آنها هنوز هم در شهر ویلنیوس کشور لیتوانی در ناوگان حمل و نقل وجود دارند . حتی این نوع از اتوبوس ها به نوعی  بخشی از شخصیت شهر را تشکیل داده اند .

آقای Liudas Parulskis با همکاری استدیو هنری Vieta  در چهارمین جشنواره هنرهای خیابانی در لیتوانی اقدام به طراحی پروژه ای کرده است که در آن یک پوستر بسیار بزرگ از خیابان روی اتوبوس برقی  قرار می گیرد  . او با الهام از حرکت آهسته و صدای وزوز الکتریسیته در داخل اتوبوس های برقی تصمیم به خلق چنین اثری کرده است .

جالب است بدانید که محل نصب این اتوبوس برقی که این طرح  هنری رویش زده شده در یکی از خیابان های شلوغ شهر است که مردم با زبان ها و فرهنگ های مختلف در آن حضور دارند . حتی حالا خود این اثر که دارای نمای پرسپکتیو از ادامه آن خیابان است برای بسیاری از عکاسان و هنرمندان منبع الهام شده است .

طرح  آقای Liudas Parulskis در حقیقت ادامه  خیابان و گیدیمیناس در پایتخت لیتوانی را روی یک اتوبوس مسدود کرده و یا شاید بهتر است بگوییم که کل خیابان گیدیمیناس  در پشت  هنر خیابانی روی اتوبوس برقی پنهان شده.

به طرح روی اتوبوس برقی کمی بیشتر دقت کنید یک سگ را خواهید که در حال عبور از خیابان است . هنرمند با استفاده از یک حیوان قصد دارد که جانی به این اثر مصنوعی وسط خیابان ببخشد.

با هم در خانه عکس تصاویری از هنر خیابانی روی اتوبوس برقی در لیتوانی را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*