ایست زمان در آشپزخانه

تصاویری از پروژه ایست زمان در آشپزخانه

تصاویری از پروژه ایست زمان در آشپزخانه را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این تصاویر را عکاس 46 ساله ایتالیایی آقای فرانچسکو ماسچی از پروژه ایست زمان در آشپزخانه تهیه کرده است . این پروژه توسط خود عکاس طراحی شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

فرانچسکو ماسچی که یک عکاس آزاد و همچنین یک آشپز حرفه ای است در مورد پروژه اش این چنین توضیح می دهد : ایده پروژه ایست زمان در آشپزخانه مثل خیلی چیز های دیگر به من شانس خوبی داد تا با زمان ، خانواده و نیاز ها ارتباط بیشتری بگیرم . آشپزخانه جایی است که من بیشتر زمان خود را در آنجا می گذرانم من در باره صحبت کردن در مورد یک مکان فیزیکی فکر کردم و یک هدف اساسی روزانه برای خود ساختم ! این پروژه در مورد آشپزی نیست بلکه در مورد آشپزخانه است و برای من  بیشتر جنبه سرگرمی دارد .

کاملا واضح است که برای ایجاد چنین فضایی در هر عکس یک سری کارهای خاص انجام شده است و طبق گفته فرانچسکو ماسچی هر عکس پشت صحنه متفاوتی داشته او می گوید قبل از گرفتن هر عکس با توجه به سوژه مورد نظر مجبور بودیم کارهای متفاوتی را انجام دهیم فرانچسکو  همچنین اضافه کرده که تنها چیزی که در مورد این عکس ها می توانم بگویم این است که هر شی که در تصاویر می بینید دقیقا در لحظه ای که باید و در جایی که باید قرار گرفته و ما آن را ثبت کردیم .

فرانچسکو ماسچی طراح و مجری پروژه ایست زمان در آشپزخانه  چیزی در مورد اینکه چطور این تصاویر را عکاسی کرده نگفته است . آیا بصورت تصادفی بوده یا اینکه از تکنیک خاصی برای گرفتن عکس ها تا این حد مرتب و منظم استفاده کرده است ؟

با هم در خانه عکس تصاویری از پروژه ایست زمان در آشپزخانه  را مشاهده می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*