تعمیر گوشی شکسته

تصاویری خلاقانه برای توجیه شکستن صفحه نمایش گوشی !

بیش از 10 تصویر خلاقانه برای تعمیر گوشی شکسته را برای شما کابران عزیز آماده کرده ایم . گاهی اوقات صفحه نمایشگر گوشی می شکند اما خود گوشی هنوز سالم است و می توان از آن استفاده کرد در این مواقع می توان با راهکاری های خلاقانه کاری کرد که شکسته شدن گوشی خیلی به چشم نیاید . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

حالا دیگر استفاده از گوشی های هوشمند جزئی از زندگی روزمره همه انسان ها است . ما در هر جایی نیاز داریم تا از گوشی هوشمند خود استفاده کنیم و گاهی اوقات در اثر بی دقتی در استفاده از گوشی ممکن است به ظاهر آن آسیب برسد .

اگر صفحه نمایشگر گوشی ما آسیب ببیند با هر بار  دیدن ظاهر گوشی قبطه خورده و خود را سرزنش خواهیم کرد . شاید برای خیلی از افراد پیش آمده باشد که در اثر یک بی دقتی کوچک  گوشی از دستمان لیز خورده و به زمین بیوفتد یا اینکه گوشی را در جای نا مناسبی قرار داده و با یک لحظه غفلت صفحه نمایش گوشی خود را شکسته دیده ایم همه این ها اتفاقاتی است که شاید برای هر انسانی رخ دهد و همه آماده ایم تا تقصیر را به گردن بخت و اقبال بیاندازیم .

اگر گوشی شما هم دارای صفحه نمایشگر شکسته شده است ولی هنوز کار می کند و شما هم قصد ندارید آن را تعویض کنید . کافیست یک عکس پس زمینه مناسب برای گوشی خود پیدا کنید . این عکس باید به گونه ای باشد که بتواند نمای یک شیشه شکسته و خرد شده را در درون خود جای دهد . یقینا شما برای تعمیر گوشی شکسته خود به  یک سوژه اکشن برای صفحه نمایشگر خود نیاز دارید . کافیست کمی جستجو کرده و تصویر مورد علاقه خود را پیدا کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری  خلاقانه برای تعمیر گوشی شکسته را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*