تصاویری زیبا از مجسمه شنی اساطیر باستانی در فستیوال آنتالیا

ساخت مجسمه شنی یکی از کارهای هنری بسیار حساس است که هر ساله در فستی.ال هوای مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود. امروز در خانه عکس تصاویری زیبا از مجسمه شنی اساطیر باستانی در فستیوال آنتالیا را آماده کرده ایم .

مجسمه شنی اساطیر باستانی توسط هنرمندان خوش ذوقی در فستیوال آنتالیا در کشور ترکیه ساخته شده است. هر کدام از هنرمندان برای ساخت این آثار هنری ساعت ها زمان صرف کرده اند.  در فستیوال آنتالیا مجسمه های شنی متعددی توسط ۲۰ هنرمند از ۱۲ کشور جهان با تم عجایب هفتگانه و اسطوره شناسی بین المللی خلق شده و به نمایش درآمد. در در فستیوال آنتالیا بیش از ۱۰٫۰۰۰ تن شن برای ساخت مجسمه هایی غول پیکر از ماچو پیچو (Machu Picchu)، چیچن ایتزا (Chichen Itza)، مجسمه ی ابوالهول (Petra)، تاج محل، آمفی تئاتر شهر رُم (Colosseum of Rome)، دیوار برگ چین و مصطفی کمال پاشا به کار رفت.

اکثر ما در دوران کودکی خود شن بازی کرده ایم و سعی کرده ایم تا قلعه های شنی در ابعاد بسیار کوچک را توسط شن و ماسه های لب ساحل بسازیم. اما عکس هایی که در زیر مشاهده می نمایید مجسمه های بسیار بزرگی را نمایش می دهند که توسط شن و با ظرافت بسیار زیادی طراحی و پیاده سازی شده اند و این تفریح را تبدیل به یک هنر دوست داشتی نموده اند.

جالب است بدانید در کشور ایران نیز هر ساله در مناطقی از جنوب و یا شمال کشور چنین جشنواره هایی بر پا می شود که اتفاقا هنرمندان با مهارتی نیز آثار خود را در این جشنواره ها به نمایش خواهند گذاشت.

باهم در خانه عکس تصاویری زیبا از مجسمه شنی اساطیر باستانی در فستیوال آنتالیا را تماشا خواهیم کرد.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*