تصاویر تصادفی چالش برانگیز در عکاسی

تصاویر تصادفی چالش برانگیز در عکاسی  مجموعه ای از عکس های گرفته شده توسط عکاس انگلیسی دنیس چریم است . او قصد دارد با این عکس ها نگاه بیننده را به جهان اطرافش به چالش بکشد. برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

دنیس چریم در لندن زندگی می کند او در این تصاویر با منطبق کردن موقعیت ها قصد دارد یک دیدگاه جدید از اتفاقات طبیعی که در اطراف هر کسی رخ می دهد به بیننده دهد.

در تصاویر تصادفی چالش برانگیز در عکاسی که توسط دنیس چریم تهیه شده همه نوع سوژه ای وجود دارد . گاهی او از مناظر و طبیعت عکس گرفته گاهی هم از خیابان ها و حیوانات ، سوژه در عکس های او مهم نیست ، مهم هماهنگیِ تمام و کمالِ همه چیز است .

خب در حقیقت پروژه  تصادف برای دنیس کاملا تصادفی هم نیست  او برای گرفتن این عکس ها صبر می کند و زمان زیادی را برای گرفتن هر عکسی صرف کرده است . بعضی از عکس های او فقط در یک لحظه یا یک زاویه خاص تا این حد جذاب و خارق  العاده هستند و اگر دنیس زاویه درست را با خلاقیت و نوع نگاهش پیدا نمی کرد یا اینکه در زمان درستی عکسبرداری را انجام نمی داد تصویری که ما می دیدیم یک عکس بی معنی با سوژه های بی هدف بود .

اینکه ما بدانیم در محیط اطرافمان چه می گذرد و اینکه اتفاقات هر لحظه چقدر باهم هماهنگ است می تواند برایمان بسیار مفید باشد . چرا که به درک بهتری از جهان اطراف خود خواهیم رسید .

ما در این تصاویر سعی کرده ایم بهترین عکس های دنیس چریم این عکاس بسیار حرفه ای و خلاق انگلیسی را برای شما کاربران عزیز به نمایش بگذاریم.

با هم در خانه عکس تصاویر تصادفی چالش برانگیز در عکاسی را  تماشا می کنیم.

 

 

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*