پرتره سگ
پرتره سگ

تصاویر خلاقانه از پرتره سگ ها با پوشش انسان ها !!!

تصاویر خلاقانه از پرتره سگ ها با پوشش انسان ها ، یکی از سوژه های جالب توجه هنرمند آلمانی ، به نام ساندرا مولر است . این هنرمند مبتکر با پوشاندن لباس به سگ ها آنها را در دنیای ما تجسم و تصور کرده است و تصاویر خاصی از این حیوانات را به ثبت رسانده . برای مشاهده تصاویر  و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

عکاسی هنر جذابی  است که در عصر ارتباطات نقش پر رنگی داشته و توانسته است سهم عظیمی از اخبار و دیدنی های تصویری را به سمت خود بکشاند. با این هنر می توان زیباترین لحظه ها را ماندگار کرد. افراد حرفه ای در این زمینه معمولا به دنبال سوژه های جدید و متفاوتی هستند که بتواند دیدگان زیادی را به خود جذب کند آنها حتی گاهی اوقات برای رسیدن به این امر مهم چندین هزار کیلومتر را سفر می کنند تا به سوژه  مورد نظرشان برسند .

برخی دیگر نیز در همان جایی که هستند و با همان داشته هایشان دست به ابتکار می زنند . یکی از این موارد ساندرا مولر ، هنرمند 22 ساله آلمانی است که توانسته بدون طی مسافتی دور، و تنها با پوشاندن لباس به سگ های مختلف و تهیه پرتره سگ ، دست به ابتکار بزند . او با توجه به ویژگی های هر یک از آن ها، برایشان لباسی مناسبی پوشانده است و به این وسیله، توانسته تصاویر هنری زیبایی را خلق نماید.

سگ ها بهترین دوست بشر هستند اما گاهی ما کارهایی می کنیم که برای آنها غیرقابل تحمل است، مثل پوشاندن لباسهای احمقانه به آنها؛ اگر سگها می توانستند حرف بزنند، اغلب آنها می گفتند که از لباس پوشیدن خوششان نمی آید. بعضی از سگها فشرده شدن در یک لباس نامناسب را تحمل می کنند. اما لباس پوشیدن همیشه برای سگ یک مفهوم ناآشنا و ناخوشایند دارد. دیدن آن لباسهای رویایی برای آنها به معنی تحت فشار قرار گرفتن است. پوشاندن لباس های زیبا ضرری ندارد اما به واکنش سگ توجه کنید و اگر دیدید ناراحت است لباس را در بیاورید!!

با هم در خانه عکس تصاویر خلاقانه از پرتره سگ ها با پوشش انسان ها را تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*