تصاویر دیدنی از دبی

تصاویر دیدنی از دبی که این شهر را به یکی از مقاصد بزرگ گردشگری تبدیل کرده

تصاویر دیدنی از دبی که این شهر را به یکی از مقاصد بزرگ گردشگری تبدیل کرده است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . دبی شهری است که در مدت سی سال توانسته به یکی از زیبا ترین و تماشایی ترین شهر های جهان مبدل گردد. این شهر پر از مناظر حیرت انگیزی است که دائماً گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

برخی از کشور ها سال هاست که با صرف هزینه های بسیار در پی رونق بخشیدن به صنعت گردشگری خود هستند این کشور ها با بهبود امکانات رفاهی ، تعمیر اماکن باستانی و شناساندن این اماکن سعی در تقویت اقتصاد خود دارند . هر یک با توجه به داشته هایشان گردشگران خاصی را به سوی خود می کشند برخی دارای بهترین و لوکس ترین امکانات برای رفاه و سرگرمی هستند برخی نیز با داشتن فاخرترین آثار بجای مانده از گذشتگان مقصد سفر توریست ها قرار می گیرند. در این بین دبی به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانی موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده‌ است.

اگر چه اقتصاد دبی با صنعت نفت رشد کرد اما بیشتر درآمد دبی از گردشگری و نیز فروش ملک به شهروندان خارجی در مناطق آزاد ، اعطای اقامت ، صدور دوباره کالا، ترانزیت مسافر و کالا و دیگر خدمات مالی و بازرگانی تأمین می‌شود.

جالب است بدانید که دبی تا قبل از سال 1833 میلادی دهکده‌ای از توابع مشایخ ابوظبی بود، در سال 1833 شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه 800نفر از خویشاوندان  و وابستگان و همراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده کوچ کردند پیش از این تاریخ ، دبی یک روستای کوچک بیش نبود و هیچ امتیازی نسبت به سایر روستاهای اطراف خود نداشت.

دبی اینک توجه جهانیان را از راه ساخت و ساز های  بزرگ و همین‌ طور رویداد های تفریحی و ورزشی هیجان‌ انگیز به خود جلب کرده‌ است و با جاذبه‌ های مدرن و تاریخی و طبیعی اش شهرت فراوانی یافته است . در زیر تعدادی از تصاویر دیدنی از دبی را برای شما انتخاب کرده ایم که از مشاهده آنها شگفت زده خواهید شد .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*