درختان کریسمس هالووین

تصاویر دیدنی از درختان کریسمس هالووین

تصاویر دیدنی از درختان کریسمس هالووین را در روز دهم آبان یا همان 31 اکتبر که اولین روز از جشن سه روزه هالووین است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

بسیاری از خانواده ها تا حدی علاقمند به درخت کریسمس هستند که آن را از دو ماه پیش از شب سال نو و در قالب درخت کریسمس هالووین آماده می کنند .حالا اما  تهیه درخت کریسمس هالووین تبدیل به یک عرف در میان خانواده های مسیحی شده است .

آنها از شب شروع جشن هالووین درخت اصلی را تهیه کرده و به مرور تا شب سال نو آن را تزئین می کنند . البته ظاهر درخت کریسمس این جشن با درخت کریسمس شب سال نو تفاوت های بسیار زیادی دارند . در شب هالووین همه چیز باید ترسناک و هیجان انگیز باشد به همین دلیل آنها درختان را با کلاه های جادوگری و یا عروسک های ترسناک تزئین می کنند .

جالب است بدانید هالووین یک جشن مسیحی غربی و بیشتر سنتی می‌باشد که مراسم آن سه شبانه روز ادامه دارد و در شب 31 اکتبر (دهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب با چهره‌ های نقاشی شده، لباس‌ های عجیب و غریب و غیر مرسوم می‌پوشند و کودکان برای قاشق زنی برای جمع‌ آوری آبنبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای انگلستان، ایرلند، اسکاتلند، آمریکا، کانادا، فنلاند، سوئد و آلمان مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل  است که درون آن را خالی کرده و برای آن چشم و ابرو و دهان به صورتی ترسناک درمی‌آورند و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک می‌دهند.

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از درختان کریسمس هالووین را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*