تصاویر دیدنی از دوستی سگ و اردک

قطعا مشاهده تصاویر دیدنی از دوستی سگ و اردک برای شما بسیار جالب خواهد بود . نام این سگ جرج George بوده و بعد از زمانی که بهترین دوستش را از دست داد به مدت دو سال است که افسرده شده . حالا اما یک اردک آمده تا او را از این بیماری نجات دهد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

مطالعه توضیحات کوتاهی که در بالا دادم به اندازه کافی عجیب و غریب است اما نه به اندازه مشاهده تصاویری که در ادامه خواهید دید . آقا لیتون حالا دیگر صاحب این سگ و اردک دوست داشتنی است .

لیتون در مورد دوستی این دو حیوان چنین توضیح می دهد :

جرج ( سگ ) به مدت دوازده سال با یک سگ به نام بلکی Blackie دوست بود آنها تمام وقت باهم بودند . اما به یکباره بلکی جان خود را از دست داد و جرج را تنها گذاشت . بعد از این اتفاق جرج کاملا افسرده شد او یا همیشه می خوابید و یا اینکه تنها یک گوشه می نشست . تا اینکه یک روز من بصورت تصادفی تصمیم گرفتم یک اردک را به عنوان حیوان خانگی به خانه ام بیاورم .بعدها متوجه شدم که دقیقا در هفته دومین سالگرد بلکی این اردک وارد خانه شد .  از زمانی که اردک آمده حال جرج نسبت به قبل بسیار تغییر کرده است .

حالا دیگر این اردک و سگ دوستان جدانشدنی یکدیگر هستند .  هر جایی که جرج می رود اردک هم پشت سر اوست . آنها اغلب اوقات به دنبال هم هستند و تمام کارهایشان مانند استراحت و غذاخوردنشان هم باهم است . این اردک به طرز بسیار عجیبی توانسته حال یک سگ افسرده را بهبود بخشد .

لیتونیک صفحه فیس بوک هم برای دوستی این دو سگ و اردک ایجاد کرده و طرفداران زیادی هم دارد .

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از دوستی سگ و اردک را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*