تصاویر سورئال از راز زندگی میوه‌ها و سبزیجات

تصاویر سورئال از راز زندگی میوه‌ها و سبزیجات عنوان پروژه ای است ، از عکاس لهستانی آقای میسیک جاشیک . او در این پروژه عکاسی تصاویری از میوه‌ها و سبزیجات  را در سبک سورئالیسیم به تصویر کشیده است . برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

حالا دیگر با پیشرفت علم و آشنایی مردم با خواص میوه ها و سبزیجات کسی با تاریخ اساطیری آنها کاری ندارد .بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات در گذشته های دور  با فرهنگِ زندگی و مرگ مردم ارتباط داشته است و هر یک از آنها برای خود رمز و رازی دارند .

بلوبری ، کدو و آناناس میوه های آمریکایی هستند که تا قبل از سال 1492 میلادی کسی با آنها آشنا نبود این میوه ها بعد از کشف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب کشف شدند . واقعا که باید برای این میوه ها از کریستف کلمب تشکر کرد.

هندوانه میوه آب دار و شیرینی که مخصوص فصل بهار و تابستان است بصورت بسیار عمده در آفریقا کشت می شود . فراعنه در مصر باستان هندوانه را برای بعد از مرگ خود کشت می کردند.

از انار همیشه به عنوان یک میوه شفابخش یاد می شد و در میان بودایان انار به عنوان میوه برکت شناخته می شود این میوه همچنین سوژه نقاشی برای نقاشان بزرگی همچون بوتیچلی و لئوناردو داوینچی بوده است.

بومیان آمریکایی به شکل یک رسم و سنت  همیشه کدو تنبل را در کنار ذرت و لوبیا کشت می کردند و برای آنها کشت این میوه‌ها و سبزیجات ضروری محسوب می شد.

میسیک جاشیک این مجموعه از عکس های میوه ها و سبزیجات را با هدف ارائه و معرفی میوه ها به دور از ارزش خوراکیشان منتشر کرده است . این مه و دود های اطراف میوه‌ها و سبزیجات مصنوعی بوده و برای ایجاد حس تازگی در آنها استفاده شده است .

با هم در خانه عکس تصاویر سورئال از راز زندگی میوه‌ها و سبزیجات را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*