مجسمه‌های سرامیکی در نمای چوب

تصاویر محسور کننده از مجسمه‌های سرامیکی در نمای چوب

تصاویر محسور کننده از مجسمه‌های سرامیکی در نمای چوب که توسط هنرمند هندی کریستوفر دیوید ساخته شده شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

قطعا بعد از مشاهده این تصاویر از هنرمندی های کریستوفر دیوید شما هم فریب خواهید خورد که این مجسمه ها از جنس چوب هستند یا خیر؟ اما اشتباه حدس زده اید این مجسمه ها از جنس سرامیک بوده و مجسمه ساز با مهارتی خارق العاده آنها را با ظاهری چوبی مانند طراحی و ساخته است .

کریستوفر دیوید متولد کشور هند است اما در ایالت ویرجینیا بزرگ شده و در آمریکا زندگی می کند. تخصص او ساخت مجسمه هایی از جنس خاک رس است که تماما با دست ساخته می شوند.

اما این هنرمند حالا تصاویری محسور کننده از آثار پروژه جدیدش را در شبکه های اجتماعی و نمایشگاه های آثاری هنری اش به اشتراک و نمایش گذاشته که بسیار جذاب و دیدنی هستند چرا که او با کمک یک نوع روش ترکیبی رنگ، توانسته خطوط خاصی را روی مجسمه های سرامیکی اش ایجاد کند که هر بیننده ای با دیدن آن ها احساس می کند که آثار هنری کریستوفر با چوب خلق شده اند.

در واقع می توان گفت که در آثار جدید کریستوفر یک ترکیب فوق العاده خاصی به کار گرفته شده است که آثارش را تمایز و ارزشمند کرده است، ترکیبی که در آن از دو جنس چوب و خاک و در سمتی دیگر انسان و احساس در آن وجود دارد.

بنابراین آن چه را که آثار کریستوفر را متمایز می کند این است که در تمامی مجسمه های ساخته شده او با خاصیتی ترکیبی خلق شده اند ظوری که او حتی مجسمه یک قلب در نمای واقعی اش را در نمای چوب و با استفاده از خاک ساخته است .

کریستوفر دیوید در وب سایت خودش این جمله را نوشته :

تغییر همیشه یادآور می شود که بقا یک توهم بدون محدودیت است .

به نوعی می توان گفت که در ساخت این مجسمه ها از هنر  هایپررئالیسم استفاده شده است. البته هایپررئالیسمی که سوژه اصلی در آن مجسمه های چوبی از ساختار انسان است .

با هم در خانه عکس تصاویری از مجسمه‌های سرامیکی در نمای چوب کریستوفر را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*