گربه ای عجیب

تصاویر گربه ای عجیب که همیشه پنجه هایش در هواست

تصاویر گربه ای عجیب که همیشه پنجه هایش در هواست این روز ها حسابی در شبکه های اجتماعی در حال اشتراک گذاری است . اما مسئله اصلی اینجاست که کسی نمی داند چرا این گربه چنین رفتاری دارد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

این رفتار عادتی غیر معمول برای گربه هاست با مشاهده این تصاویر می توانید درک کنید که بالا نگه داشتن پنجه برای یک گربه تا چه حد عجیب است . خیلی دوست داشتم یک دلیل منطقی برای توجیه عادت این گربه داشته باشم اما متاسفانه هیچ دلیلی وجود ندارد .

آقای پیتر ماس Peter Mares صاحب این گربه است و در کالیفرنیا زندگی می کند . او یک روز صبح دید که گربه اش پنجه هایش را به سمت بالا پرتاپ کرده و آنها را همانجا نگه داشته است . او به سرعت دوربینش را حاضر می کند و در این حالت از او عکس می گیرد .

صبح روز بعد این گربه دوباره همان کار را تکرار می کند و کم کم این کار برایش عادت می شود حالا بالا بردن پنجه ها برای او بصورت ضربه ای ناگهانی است .

شاید این گربه در حال تلاش برای پرواز کردن است و یا اینکه در حال پرستش خدایش است که ما آن را نمی بینیم شاید هم دلایل دیگری داشته باشد هیچ کس از این موضوع با خبر نیست …

نام این گربه دوست داشتنی و عجیب و غریب گل کیتی  Goalkitty است بسیاری در شبکه های اجتماعی او را دست مایه طنز در فوتبال کرده و متن هایی در مورد او نوشته اند . مثلا عده ای گفتند که او در حال جشن گرفتن برای پیروزی پرتغال در یورو 2016 است و عده ای هم بالا بردن پنجه ها را تشویق کردن تیم ایسلند در این بازی ها تعبیر کرده اند .

با هم در خانه عکس تصاویر گربه ای عجیب که همیشه پنجه های در هواست را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*