گربه 13 کیلوگرمی

تصاویر گربه 13 کیلوگرمی بزرگترین گربه نیویورکی

تصاویر گربه 13 کیلوگرمی بزرگترین گربه نیویورکی که از نژاد گربه های دم کوتاه است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . میت سامسون Meet Samson نام این گربه دوست داشتنی است که تنها با اختلاف 1.2 سانتی متری نامش در کتاب گینس وجود ندارد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

Meet Samson گربه از نژاد گربه های دم کوتاه است  زیستگاه گربه‌های دم‌کوتاه جنگل‌ها، درختزارهای باز و بیشه‌زارها، دشت‌ها و کوهستان‌ها در بخش‌هایی از آمریکای شمالی زیست می‌کند.

این گربه که بیشتر شبیه به یک توپ تمام خزه ای است دقیقا 1.219  متر طول دارد و جالب است بدانید گربه ای که نامش به عنوان بزرگترین گربه دنیا در گینس ثبت شده است 1.22  متر  طول دارد این گربه در سال 2013 نامش در گینس به ثبت رسید. اما خب لقب بزرگترین گربه نیویورکی هم شاید چیز کمی نباشد.

صاحب این گربه خانگی  آقای Jonathan Zurbel در مورد او چنین توضیح می دهد :

سامسون در عین اینکه بسیار سر سخت است مهربان ، شیرین و دوست داشتنیست . در حقیقت او برای من و همسرم مثل یک غول مهربان است .ما با او رابطه بسیار خوب و گرمی داریم . او هیچ گونه چربی یا اضافه وزنی ندارد و هیکل او کاملا عضلانی و قدرتمند است . هر روز قبل از بیدار شدن من او جلو در اتاق می نشیند و هر زمانی که احساس کرد من از خواب بیدار شده ام وارد اتاق شده و روی شکم من می نشیند . او بسیار شیرین و مهربان است و خیلی خوب با ما رفتار می کند . می توانم بگویم که یک گربه رویایی را در خانه ام دارم .

اگر شما هم دوست دارید بیشتر با این گربه دوست داشتنی آشنا شوید می توانید او را در پیج اینستاگرامیش در آدرس catstradamus دنبال کنید .

با هم در خانه عکس تصاویر گربه 13 کیلوگرمی بزرگترین گربه نیویورکی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*