تصاویر یوز‌پلنگ برفی که دُمش را جلو دهانش می گیرد

تصاویر یوز‌پلنگ برفی که دُمش را جلو دهانش می گیرد این روز ها در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است . این یوزپلنگ ها از گونه برفی می باشند و بر خلاف هم نوعانش بسیار بی سر و صدا هستند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

یوزپلنگ های برفی تفاوت های زیادی با گربه سانان همانند خودشان دارند مثلا عادت دارند هنگام غذا خوردن از علف ها و گیاهان تناول می کنند یا اینکه به عنوان یک تفاوت بزرگ بر خلاف گربه سانان دیگر که حتما یک حیوان دیگر را شکار کرده و آن را می خورند یوزپلنگ های برفی به تکه لاشه ای هم راضی هستند و از همان برای سیر کردن خود استفاده  می کنند . تفاوت دیگر هم اینکه یوزپلنگ های برفی سر و صدای زیادی هم  ندارند و معمولا جیغ های کوچکی می زنند.

حالا هم یک ویژگی مشترک در تعداد زیادی از آنها در تصاویر مختلف یافت شده . در این تصاویر یوز‌پلنگ برفی دُمش را جلو دهانش می گیرد و بنظر می رسد که  این یک وضعیت عادی برای آنها است.

یوز‌پلنگ برفی دارای دم بسیار بلندی است و زمانی که سردش می شود آن را به دور بدن خود می پیچاند .

بطور معمول یوز‌پلنگ های برفی دارای دمی با طول  80 تا 105 سانتی متر هستند و جالب اینجاست که این حیوان از دمش برای تعادل در راه رفتن استفاده می کند .

یوز‌پلنگ برفی در تبت و قسمتهای دیگر چین جمعیت بیشتری دارند و در زیستگاه‌های آسیای میانه و هیمالیا کمیاب شده است.

با هم در خانه عکس تصاویر یوز‌پلنگ برفی که دُمش را جلو دهانش می گیرد را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*