تصویرسازی سه بعدی

تصویرسازی سه بعدی با کاغذ

تصاویری از هنر تصویرسازی سه بعدی با کاغذ که توسط آقای   Su Blackwell ، با استفاده از برگ‌های صفحات کتاب ت انجام شده را برای شما کاربران عزیز زآماده کرده ایم . این تصاویر سه بعدی روح تازه ای به داستان های شفاهی این هنرمند خوش ذوق می دهند 0برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .
او برای نگه داشتن قطعات شناور از سیم استفاده می کند. و با استفاده از نورپردازی زیبا و چشم‌نواز، نور و حرارت را به مکان‌هایی مانند جنگل، ساحل و خانه‌ها که محل رخداد بسیاری از داستان‌ها و افسانه‌ها هستند می‌آورد. او بیشتر بخش‌های آثارش از برگه‌های سیاه و سفید چاپ شده، تشکیل شده‌اند.

این هنرمند توانمند تلاش کرده است در بیشتر این قصه‌ها بر شخصیت‌های دختران قهرمان قصه تمرکز کرده و آن‌ها را در موقعیت‌های ترسناک و شکننده قرار دهد تا آسیب‌پذیری دوران کودکی را همراه با اضطراب و حیرت کودکانه نمایش دهد اگرچه این تصاویر تا حدی تیره و تاریک به نظر می‌رسند، اما وی این حس را به عمد در آن‌ها قرار داده است. او برای نمایش اندوه موجود در این قصه ها از رنگ های مختلف استفاده کرده است.آقای Blackwell نخستین شخصی نیست که مجموعه‌ ای از مجسمه‌ های کاغذی ظریف را می‌ سازد.

ما انسان ها در شهر های بزرگ زندگی می کنیم و از بهترین امکانات امروزی برخوردار هستیم و از آن استفاده می کنیم، اما همین تکنولوژی و زندگی در شهر ها ما را از طبیعت و زیبایی های آن دور کرده است و برای جبران این کمبودها ما گاهی تصاویری را از طبیعت زیبا تهیه می کنیم  و به صورت مصنوعی طبیعت را بر روی دیواره ها و به صورت عکس مشاهده می کنیم. در حوزه هنری نیز، هنرمندان زیادی هستند که با استفاده از کاغذ ها و کتاب های رنگی و برش دادن به آنها و ایجاد عمق در این کاغذ ها و کتاب ها تصاویر سه بعدی رنگی و زیبایی رو از مناظر طبیعی ایجاد کرده اند. و هدف آن ها از این کار خارج شدن از تصاویر طبیعت تک بعدی و ورود به دنیای سه بعدی است.

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از تصویرسازی سه بعدی با کاغذ  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*