آرایش موی سگ ها

تغییرات دیدنی سگ ها قبل و بعد از آرایش !

این تصاویر از آرایش موی سگ ها توسط  خانوم گریس‌چون Grace Chon عکاس حرفه ای حیوانات تهیه شده . گریس‌چون در لس آنجلس زندگی می کند . او در این پروژه عکاسی از سگ ها قبل و بعد از آرایش مویشان تصاویر بسیار زیبایی تهیه کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

گریس‌چون Grace Chon در مورد  این مجموعه از سری عکس هایی که نامش را مودارها گذاشته این چنین توضیح می دهد :

گرفتن عکس از قبل و بعد آرایش مو در سگ ها همیشه برای من بسیار بامزه بود . حتی به نظر من سوژه ها در این عکس ها مثل یک سگ بنظر نمی رسند .ایده این کار از آنجا شکل گرفت که من دوست داشتم تصاویری از یک دگرگونی بزرگ را بصورت قبل و بعد تهیه کنم .هر سگ دوست دارد بیشتر از حد معمول آراسته باشد و زیبا بنظر بیاید . هر چه میزان موهای سگ ها بیشتر باشد یا به اصطلاح پشمالو تر باشند ایده های بهتری برای آرایش موهایشان وجود دارد . در حقیقت در این مجموعه از عکس ها من قصد داشتم به بسیاری از مردم آمریکا انواع مدل مو برای سگ ها را نشان دهم !.

تمامی تصاویری که از آرایش موی سگ ها در اینجا خواهید دید در سبک آرستن ژاپنی هستند و یک آرایشگر مخصوص سگ ها آنها را فقط با قیچی و دست انجام داده است . آرایشگر برای تکمیل کار هر کدام از سگ ها ساعت ها وقت صرف کرده و حقیقتا کار او بسیار حرفه و زیبا شده است . من امیدوارم شما هم از آنها لذت ببرید .

اگر شما هم به این مجموعه عکس های خانوم  Grace Chon علاقمند شده اید می توانید او رادر پیج اینستاگرامش در آدرس thegracechon@ دنبال کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری از آرایش موی سگ ها  قبل و بعد از آرایش  را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*