تغییر رنگ دیدنی مرسدس بنز GLE کوپه با برچسب رنگی

تغییر رنگ خلاقانه مرسدس بنز GLE کوپه با برچسب رنگی

تغییر رنگ مرسدس بنز کوپه GLE با برچسب رنگی این روزها در حالی مورد توجه قرار گرفته است که برخی از خودروهای امروزی که عموما توسط شرکت‌های تیونینگ ارتقا یافته‌اند، از برچسب‌های رنگی متنوع بدنه استفاده می‌کنند. مالک یک دستگاه مرسدس بنز کوپه GLE نیز از همین دستورالعمل استفاده کرده و بدین ترتیب رنگی مابین صورتی، نارنجی و قهوه‌ای برای بدنه‌ی خودروی خود به ارمغان آورده است که در کنار شیشه‌های دودی و فضای داخلی مشکی، زیبایی خاصی را به خودرو می‌بخشد. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

رینگ‌های این خودرو سری VFS1 شرکت Vossen است که پیش از این در خودروهایی همچون لکسوس IS F استفاده می‌شد. در مورد بهینه‌سازی‌های انجام شده در قسمت زنجیره‌ی توان خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است. موردی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که خروجی اگزوز این خودرو بر اساس طراحی خودروی ۴۰۰ ۴MATIC یا ۳۵۰d 4MATIC انجام شده است.

۴۰۰ ۴MATIC دارای پیشرانه‌ی بنزین‌سوز ۳ لیتری ۳۳۳ اسب بخاری بوده و ۳۵۰d 4MATIC با پیشرانه‌ی ۳ لیتری ۲۶۰ اسب بخاری توربو شارژ شده دیزل عرضه شده است. پیشرانه‌ی بنزین‌سوز ذکر شده، در شتاب‌گیری یک ثانیه بهتر نسبت به پیشرانه‌ی دیزلی عمل می‌کند؛ ولی پیشرانه‌ی دیزلی در مصرف سوخت وضعیت مناسب‌تری دارد.

منبع: میهن پست

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*