جاده ای در فرانسه که فقط دو بار در روز سر از آب بیرون می آورد

تصاویر بسیار زیبا از جاده ای در فرانسه که فقط دو بار در روز سر از آب بیرون می آورد را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این جاده در خلیج برنف قرار داشته و دارای یک منظره بسیار رویایی است .برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

تابستانی گرم و خسته کننده ای داشته اید ؟ آیا قصد سفر دارید پیشنهاد من به شما سفر به جاده ای در فرانسه است اگر بخواهیم از زیبایی های فرانسه مانند ایفل و شانزلیزه  چشم پوشی کنیم  در این کشور جاده ای فوق العاده وجود دارد.

این جاده خلیج برنف ( Burnёf) را به جزیره نورمویتر (Noirmoutier) وصل می کند . جاده مورد نظر ما تنها یک  جاده خاص نیست بلکه جاده ای بسیار خطرناک نیز بوده ، که فقط دوبار در هر روز برای چند ساعت ،وقتی که موج ها بلند می شوند جاده ای به طول 2.58 مایل تقریبا 4.12 کیلومتر و به فاصله 13 فوت سر از آب در می آورد. مردم می توانند این جاده فوق العاده زیبا را مشاهده کنند .حتی می توانند از روی آن رد شوند!!فرض کنید از جاده ای وسط اقیانوس رد شوید بسیار عالی به نظر می رسد .

نگران زمان برای رد شدن از پل نباشید  چند پنل مخصوص  در کنار این جاده نشان مید هد چه زمانی برای استفاده  از این جاده امن است . متاسفانه بعضی مواقع  انقدر گرفتار زیبایی های این جاده زیبا می شوند که حواسشان دیگر به زمان نیست و در جاده گرفتار می شوند ولی خوشبختانه مانع هایی بلند تر از سطح آب قرار دارد که مردم می توانند از آن بالا رفته و منتظر زمان مناسب باشند تا از این جاده بیرون آیند.

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از  جاده ای در فرانسه که فقط دو بار در روز سر از آب بیرون می آورد  را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*