زمین اسرارآمیز

جادوگری اندی گلدزورفی هنرمند بریتانیایی در طبیعت رنگارنگ

جادوگری اندی گلدزورفی هنرمند بریتانیایی در طبیعت رنگارنگ این روزها مورد توجه کاربران شبکه هاب اجتماعی قرار گرفته و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده و این مجسمه ساز بریتانیایی در خلق تصاویر مفهومی‌اش در طبیعت به شهرت خاصی نیز رسیده است. اما اندی گلدزورفی هنر خود را در یک اتاق کوچک محدود نکرده و با رفتن به طبیعت، یک زمین اسرارآمیز به وجود آورده که هر بیننده‌ای را مات و مبهوت می‌سازد.  با خانه عکس همراه شوید. اند

جادوگری اندی گلدزورفی هنرمند بریتانیایی در طبیعت شاید ناشی از این است که وی فرزند یک ریاضی دان بوده و در مزرعه بزرگ شده است. به همین دلیل ست که وی می‌تواند طوری خود را با طبیعت عجین کند که آثاری هنری و دیدنی را که در این پست خواهید دید را خلق نماید.

جالب اینجاس که وقتی هر بیننده تصاویر هنرنمایی اندی را می بیند ناخودآگاه یاد بازی دنیای وارکرافت می افتاد وی در مورد آثارش بر این باور است که برای درک هرچه بهتر آثار هنری‌اش باید با ریتمی که در آن جریان دارد مانوس شد.

اندی گلدزورفی معتقد است:

وقتی من اثری را در خیابان و یا در طبیعت خلق می‌کنم شاید بعد از مدتی محو شده و یا تخریب شود، اما در تاریخ آن محل باقی خواهد ماند.

ی گلدزورفی

با هم در خانه عکس تصاویری از آثار جاب و دیدنی اندی گلدزورفی هنرمند را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*